מפלי קקבקה ”מפלי קקבקה - מדהים“
לא שמענו הרבה על מפלי קקבקה לפני שהגענו. כל מה שידענו היה שהם נשפכים מגובה 40 מטר. בסופו של דבר המפלים מדהימים וגם נגישים מאוד. כמות המים הנשפכים בהם מדהימה (הגענו באביב) והרסס מגיע עד מעל המפלים. כבר בכניסה לפארק המחוזי יש דק עץ שהוביל אותנו לתצפיות על המפלים, חצינו מעליהם וראינו אותם גם מהצד השני. בגלל החורף הקשה שהיה השנה, היה עוד קצת שלג בראש המפלים שהשתלב יפה מאוד עם המים החומים הגועשים. האטרקציה בחינם - החנייה בתשלום. בקיצור, תענוג.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל