יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”ממליצה בחום“
הגענו למדריד ביום של שביתת מוניות כשלא הייתה מונית אחת בנמצא בשדה התעופה.כל כך שמחתי על כך שחיכתה לי הסעה פרטית נהג עם שלט עמד בשדה תעופה ואסף אותנו היה אדיב ונעים מאוד בחזור חזרנו בחמש וחצי בבוקר כאשר הנהג נכנס עד ללובי כדי לעזור לנו עם המזוודות.לא ציפיתי לכזה שרות נהדר! שווה כל שקל!