קופיפי

• 29°/27°ב'
  • 29°/27°ג'
  • 29°/26°ד'

קופיפי (Ko Phi Phi) נחשב לאחד האיים הפופולאריים ביותר בדרום תאילנד. הוא נמצא כ- 40 ק"מ מדרום לאי קרבי ו- 48 ק"מ מזרחית לנקודה הדרומית ביותר של פוקט. קופיפי הוא שילוב בל יתואר של חופים אבקתיים לבנים, ים כחול ובוהק, צוקים מרקיעי שחקים מאבני גיר ואלמוגים צבעוניים, שהופכים אותו לאחד האיים היפים ביותר באסיה. מבחינה טכנית, קופיפי מחולק לשני איים: Ko Phi Phi Don בצידו של החוף הארוך, הנקרא גם Hat Yao; ו- Ko Phi Phi Leh, שהוא אי קטן יותר, והגישה אליו אפשרית בסיור מודרך או בסירות דייג מושכרות.

מידע על קופיפי לפי נושאים

הזמנת חופשה לקופיפי

הזמנת מלון השוואה בין מאות אתרים ברחבי העולם הזמנת טיסה כל האתרים המובילים במקום אחד ביטוח נסיעות דרך למטייל יוצאים לחו"ל בראש שקט

הכתבות המומלצות על קופיפי

תמונה מייצגת עבור הפוסט: קו פיפי - עפתי – המלצות על טיולי תרמילאים

קו פיפי - עפתי – המלצות על טיולי תרמילאים

קו פיפי, שנמצא באנדמן, הוא אחד ממוקדי התיירות הגדולים של תאילנד, בזכות חופיו עוצרי הנשימה, המים הצלולים עם שלל אפשרויות של שנרקול, טיול באיים הקטנים הסמוכים וכמובן - חיי לילה תוססים במיוחד. כל מה שרציתם לדעת על קו פיפי - ממש...

תמונה מייצגת עבור הפוסט: תאילנד - ביקור מקסים באיי הדרום

תאילנד - ביקור מקסים באיי הדרום

האיים של דרום תאילנד, בין המקומות התיירותיים ביותר בעולם, מציעים למבקרים בהם חול לבן, מים בצבע טורקיז, שלווה ושקט (וגם לעיתים לא מעט תיירים מסביב). אייל סבג עוזב את הצפון ממשיך לדרום תאילנד, שם הוא מבקר בפוקט וקופיפי.

תמונה מייצגת עבור הפוסט: חופשה באיים: תאילנד

חופשה באיים: תאילנד

הוא היום האחרון של שנת אלפיים והשקיעה המדהימה באי לנטה Lanta Yai אשר בדרום תאילנד מעבירה בנו אושר רב על הטיול הזה ועל החיים עצמם. לסיום ירדנו לכפר המוסלמי Ko Panyi.

תמונה מייצגת עבור הפוסט: משפחת פלג מצאה את נמו!

משפחת פלג מצאה את נמו!

משפחת פלג יוצאת להגשים חלום ולנוח על אי בודד בים האנדמאני של תאילנד. אחרי הגעה לאזור קראבי היפה מחליטים לצאת לקופיפי, מתאכזבים מהמקום וממשיכים הלאה לקולנטה החביב אבל שם מוצאים סימן דרך למקום האמיתי, לאי שחלמנו עליו, לשקט ולשל...

תמונה מייצגת עבור הפוסט: ים של איים

ים של איים

``בגן עדן אני יושב על המרפסת. הגעתי לחופש קצר, חצי פנסיון משולם. בגן עדן כל האורחים נוגעים בקסם, כל מי שמגיע לכאן נשאר לעולם`` (אתניקס). היינו צריכים לנוח. ועכשיו. התחלנו לקפץ בין האיים. ראינו חופים ומים כחולים. אבל מהארץ שמע...

תמונה מייצגת עבור הפוסט: זרקור על קו פיפי

זרקור על קו פיפי

קו פיפי (Ko Phi Phi) נחשב לאחד האיים הפופולריים ביותר בדרום תאילנד. הוא נמצא כ- 40 ק``מ מדרום לקרבי ו- 48 ק``מ מזרחית לנקודה הדרומית ביותר של פוקט.

תמונה מייצגת עבור הפוסט: תאילנד - גן עדן

תאילנד - גן עדן

תאילנד קסמה לי מכל הכיוונים, ואני ממליץ על כך בחום לכל תייר שהוא. אין לי ספק שאחזור לתאילנד. גן עדן זה מילה קטנה לעומת מה שזה באמת במציאות...

לכל הכתבות על קופיפי >>

הטיפים האחרונים על קופיפי

הוסף טיפ

שיט פרטי בלונג טייל בקופיפי

שייט מריילי לקו פי פי לחוף פרטי בסירה פרטית עד 10 אנשים

מלון בקופיפי
צ'או קופיפי לודג' (Chao Koh Phi Phi Lodge)

מושלם !
קופיפי איילנד ויליג' ביץ' ריזורט (Phi Phi Island Village Beach Resort)

סיור 7 islands day trip

מקום מצוין
פטלונג בר ומסעדה (Patlung Bar&Restaurant)

לא משהו
מסעדת דואו (Dow Restaurant)

אם מחלימים מחולי לא ממליצה לצלול
מועדון פרינסס דייברז - המדריך דקל (Princess Divers - Dekel )

מלון מעולה - אחלה מיקום
פי פי דה ביץ' רזורט (Phi Phi The Beach Resort)

"שיטת מצליח" בטיול 7 איים

לכל הטיפים על קופיפי >>

הבלוגים האחרונים על קופיפי

הוסף פוסט

27/02/2017 6
המוני ישראלים כבר ביקרו בתאילנד, מדינת האיים שעד לפני עשור הייתה יעד מספר אחד של נופשים ישראלים חובבי חופשות בטן גב, שמש, צלילה וכיף. המחירים אומנם עלו קצת, והמקומות הבתוליים של פעם כבר לא כ...
30/08/2016 4
תאילנד מדינה מדהימה שכל אחד יכול למצוא בה דבר שהוא יאהב . אני ובעלי יצאנו לתאילנד כשזה למעשה היה הטיול הראשון הלא מאורגן שלנו לחו”ל. בראש שלנו ציירנו תמונה של מדינת עולם שלישי ואיך שנחתנו בב...
20/02/2016 22
הקדמה תאילנד היא מזמן יעד מספר 1 של ישראלים. קשה לתפוס את זה עד שמגיעים לשם. בסוף עם כל הלבטים לאן לנסוע לטיול 3 שבועות במזרח, גם אני הגעתי לשם. החלטתי לכתוב פוסט על הטיול שאני עשיתי בתאילנ...
לכל הבלוגים על קופיפי >>

מודעות מחפשים שותפים אחרונות לקופיפי

הוסף מודעה

לכל המודעות לקופיפי >>

בחרת להירשם לעידכונים על:

כדי שנשלח לך את התכנים הנכונים בזמן המתאים לנסיעה שלך, כדאי לציין:
    או תאריך אחר בו נפסיק לשלוח עידכונים.