תמונה מייצגת עבור הפוסט: מונטנגרו - מידע חיוני לנוסעים למונטנגרו
22/07/201616363 25
מונטנגרו – מדינה מדהימה במצב של התפתחות. מפאת אורכו של הפוסט חילקתי אותו ל-2 פוסטים – הפוסט הזה והטיול עצמו (לחצו כאן לעבור לפוסט המתאר את הטיול עצמו) כחודש וחצי לפני שיצאנו למונטנגרו התחלתי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע במונטנגרו למבוגרים - הטיול עצמו
21/07/20164815 11
מונטנגרו – מדינה מדהימה במצב של התפתחות. מפאת אורכו של הפוסט חילקתי אותו ל-2 פוסטים – הפוסט הזה ומידע חיוני על מונטנגרו כשאתה יוצא לטיול למקום שלא הכרת קודם, יש תמיד חשש, שמה לא חשבת על הכל,...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע ימים במנהטן ניו יורק
10/01/20151676 1
אפשר לסכם שבוע במנהטן ברגלים כואבות, השמנה ב-3 ק”ג והרעלת קפאין. בניו יורק אוכלים ארוחת בוקר בבית קפה צהרים במרכז קולונרי ובערב במסעדה. במקום לתאר את כל הטיול להלו מספר מקומות שהיינו בהם ושו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול רכב ביוון הקלאסית אתונה-סלוניקי וחזרה, יום חמישי דלפי והביתה, 2 מבוגרים
21/07/20132833 4
<לפוסט הראשון> <לפוסט הקודם> לדלפי וחזרה הביתה. מיכוון שהטיסה שלנו הייתה בשעה 22:40 הרי שידענו שיש לנו יום שלם לטייל ולהגיע ברוגע לשדה התעופה. גם בתוכנית שלי לא תכננתי שום...
תגיות: דלפי, יוון
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול רכב ביוון הקלאסית אתונה-סלוניקי וחזרה, יום שלישי סלוניקי,  2 מבוגרים
20/07/20133288 3
<לפוסט הראשון> <לפוסט הקודם> <לפוסט הבא> מוולוס לסלוניקי - המשך היום בסלוניקי (באנגלית כותבים Thessaloniki) יצאנו מוקדם לכיוון סלוניקי והגענו די מוקדם למלון. מלון בוטיק...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול רכב ביוון הקלאסית אתונה-סלוניקי וחזרה, יום רביעי מטאורה - המנזרים התלויים, 2 מבוגרים
20/07/20133126
<לפוסט הראשון><לפוסט הקודם> <לפוסט האחרון> מסלוניקי למטאורה Meteora (אומרים כמו מטאור ומסיפים ה כאילו נקבה) אני חושב שבטיול הזה, שהיה קצר, הצלחתי בכל זאת לראות מקומות ח...
תגיות: יוון, מטאורה
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול רכב ביוון הקלאסית 2 מבוגרים אתונה-סלוניקי וחזרה לפני שמתחילים
14/07/20132402 2
פוסט ראשון מה לדעת עוד לפני שיוצאים. שלום למטיילים, טיול לחו"ל הוא מסוג הדברים שאנחנו עושים כשהגיע הזמן לשנות אווירה - אמנם חלקנו קורא לזה לנוח, אך למעשה בחלק מהפעמים לא נחים אלא מבלי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול רכב ביוון הקלאסית אתונה-סלוניקי וחזרה, יום ראשון אתונה, 2 מבוגרים
14/07/20138662 1
<לפוסט ראשון> <לפוסט הבא> אתונה נחתנו בשעה 09:00 לערך - ביקורת, לקחת מכונית, (בדקנו טוב את המכונית, צילמנו את כל הפגעים והשריטות שהיו והבחור רשם הכל - בסוף שהחזרנו את הרכב ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול רכב ביוון הקלאסית אתונה-סלוניקי וחזרה, יום שני חצי האי פיליון, 2 מבוגרים
14/07/20134682 2
<לפוסט הראשון> <לפוסט הקודם> <לפוסט הבא> יום 2 בטיול חצי האי פיליון - יום שבת, התעררנו מוקדם ארוחת בוקר עשירה, הקפה לא משהו, ויצאנו לדרך. היציאה בשעות הבוקר מאתונה קלה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום חמש עשרה בטיול - 2 באוקטובר 2010
11/03/20114562 20
לפוסט הראשון   <<לפוסט הקודם יום שבת ה-2 לאוקטובר 2010  - פוסט 16 בעקבות האסון ביפן אני מקצר רק כדי לסיים את מה שהתחלתי. ירדנו ללובי והזמנו שאטל לשדה התעופה. (300...