שלג לגולשי סקי וסנובורד

צל אם זי - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

אתר הסקי צל אם זי מציע חוויית אפרה סקי תוססת ופרועה, אמנם פחותה מאשר באתרי סקי אחרים באוסטריה - אך למי שמבקש להנות, לרקוד, לשתות ולבלות - עשרות מסעדות, ברים ומועדונים מחכים שיכבשו אותם...
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: צל אם זי - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-17/04/2021

• הכניסה לאוסטריה אפשרית לאזרחי האיחוד האירופי ומדינות אמנת שנגן בלבד.
  • הכניסה למדינה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים למשלוחים וטייק אווי בלבד.
  • מרבית העסקים סגורים ורק עסקים הנחשבים חיוניום כרגע פתוחים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 20:00-06:00.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

אפרה סקי

העיירה צל אם זי היא עיירה מדהימה, עם אגם נפלא וחיי לילה תוססים. בערב ניתן לשבת באחד מעשרות בתי הקפה, מסעדות, אך קחו בחשבון ששעת הסגירה הינה 23:00. העיירה ממוקמת במיקום מצויין וקרובה לאתרים בסביבה - מעבר גלוסגלוקנר, קאפרון-עיירת סקי ציורית, הקרחון הגדול בקאפרון, מכרה המלח ועוד.

האפרה סקי בעיירה הוא חגיגה אחת גדולה וזולה. אבל לא מדובר בחיי הלילה הסוערים, הקיימים באתרים גדולים יותר באוסטריה – אתר זה נחשב לאתר יותר מבוגר באופיו.

בעיירה צל אם זי, כ-20 דיסקוטקים, נוסף על כך, יש אפשרויות מגוונות לבילוי נוסף כגון ספא, שחייה, החלקה על הקרח וגלישה לילית. בערבים מסוימים ישנן הופעות סקי וסנובורד. המסלול שיורד לתחנת רכבל ה"סיטי אקספרס" בעיירה מואר וצעירים מוכשרים מראים מה הם יודעים, בסוף יש מופע זיקוקים קצר.

• The Sportstüberl - ממוקם במלון Lebzelter מתחיל להיות פעיל החל משעה 17:00 אתר: www.sport-kristall.at/Sportsbar
  • Pavillon  - בר קטן ונחמד בעיירה קפרון לאפרה סקי עד השעה 23:00 אתר: www.pavillon-kaprun.at

מסעדות בעיירה

העיירה מציעה מגוון רחב של מסעדות החל ממסעדות גורמה מפוארות ועד פיצריות ובתי קפה. להלן רשימה של מספר מסעדות מומלצות:

• Steinerwirt – מסעדה יפה ונעימה ריהוט מעץ, על בסיס המטבח האוסטרי. אתר: www.steinerwirt.com
  • Limberghof  - מסעדת בשרים, חזיר, וסטייקים מצויינים. אתר: www.limberghof.at
  • Antonios-basmati - פיצריה ומסעדה איטלקית. אתר: www.antonios-basmati.at
צל אם זיצל אם זי

חיי לילה

בעיירה חיי לילה תוססים: מסעדות, בתי קפה, פאבים ודאנס בארים. למעלה מ-30 פאבים ומועדונים. המקום שכולם מכירים נקרא "וילה קרייזי דייזי" תמצאו שם הופעות חיות כמעט כל ערב ואת כל התיירים שהגיעו לעשות סקי. המוזיקה מצויינת והמקום מעוצב, ועם אווירה שמחה. ה-Viva וה-Pinzgauer Diele הם שני מועדונים פרועים, שמושכים אליהם המוני תיירים בריטים וכדאי לסגור בהם את הלילה. מי שמרגיש בר מזל יכול לבחון את העניין בקזינו הגדול והמושקע שבעיירה. שם יש שולחנות בלאק ג'ק, רולטה, מכונות מזל ועוד משחקי הימורים.

• Crazy daisy - המועדון האקטיבי ביותר בעיירה, משמש גם כבר מסעדה, ובלילות יש מסבות ריקודים פרועות שנמשכות עד השעות הקטנות של הלילה villa-crazydaisy.at
  • Diele - האוכלוסיה היא מקומית בעיקרה, המוזיקה היא MTV + נטייה למוזיקה שחורה ורחבת הריקודים מלאה תמידית (טל' - 43 (6542) 72164).
  • B17 - בר חדש יחסית המציע בילוי אינטימי עם מוסיקה רגועה. אתר: www.b17-hangar.at

רוצה לקרוא עוד על צל אם זי? הנה כמה קישורים נוספים שיעניינו אותך:

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-17/04/2021

• הכניסה לאוסטריה אפשרית לאזרחי האיחוד האירופי ומדינות אמנת שנגן בלבד.
  • הכניסה למדינה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים למשלוחים וטייק אווי בלבד.
  • מרבית העסקים סגורים ורק עסקים הנחשבים חיוניום כרגע פתוחים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 20:00-06:00.