חדשות בסטייל

כל העדכונים. המוצרים. והטרנדים החמים שאסור לפספס!
סמדר שני
תמונה ראשית עבור: חדשות בסטייל
קרדיט צילום: יחצ

TUMI מותג הנסיעות והלייף סטייל הבינלאומי משיק לראשונה בישראל בושם חדש לגבר

TUMI, מותג הנסיעות והלייף סטייל הבינלאומי המוביל, אשר ביסס את מעמדו בקרב מטיילים ברחבי העולם, מכריז לראשונה בישראל על השקת הבושם KINETIC.

כדי לעצב חווית ניחוח TUMI, נוצרו ריחות שילוו את הגבר הגלובלי לאורך מסעו. בין אם זו הנסיעה היומית שלו או נסיעה ליעד חדש, הניחוחות הם תוספת מכוונת לערכת החתימה שלו", אומר ויקטור סאנז, המנהל האומנותי של TUMI. "TUMI תמיד היה שם נרדף למצוינות בעיצוב, פונקציונליות ואיכות. לקראת הגיחה הראשונה אל עולם הניחוחות, מבטיח שכל פרט יהיה מעוצב בקפידה כמותג סגנון חיים לנסיעות וטיולים".

התוצאה:

KINETIC מבית TUMI הוא בושם בניחוח רענן ומפתה המשקף את הגבר המונע קדימה על ידי האובססיה שלו לחדשנות ותשוקה לחיים.

הניחוח מרוכז מאוד וכולל טכנולוגיה בעלת פטנט שהופכת אותו לעמיד במיוחד.

גוף הבושם מושך באופן אינסטינקטיבי תווים של וניל מעושן, אלגום ועץ טיק, המספקים רושם מתמשך של חוזק וגבריות, ויוצרים את החתימה האולטימטיבית. התגלמות הניחוח של המסע של גבר בחייו, שכל הזמן בתנועה, תמיד מחפש אופקים חדשים.

מחיר: 499.90 ₪ - לתכולת: 100 מ"ל

להשיג: ברשתות הפארם והמשביר לצרכן ברחבי הארץ.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חדש מגרלן – מייקאפ Terracotta Le Teint Perfecting Foundation

לראשונה בבית הטיפוח היוקרתי גרלן, מייקאפ טרקוטה Le Teint נוזלי, המכיל לא פחות מ-95% מרכיבים ממקור טבעי

המייק אפ החדש משלב ומאחד את הקלילות שנמצאת בפודרה ובאבקה עם הגימור המושלם והכיסוי של מייקאפ נוזלי. פורמולה עם כיסוי בינוני שניתן לבנייה ועמידות ל-24 שעות** שלא נמרחת במהלך היום המבטיחה זוהר יפה ובריא, כאילו הרגע חזרת מחופשה.
 המייק אפ הנוזלי, עוצב בהשראת שלושה אלמנטים מנצחים וטבעיים: אדמה, אוויר ואור, על מנת לתת מראה חיוני, אחיד ועדין המדגיש את היופי הטבעי הטמון בכל אישה.

המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית חלבית יוקרתי, מספק ומציע נוחות מתמשכת ושומר על הלחות בעור למשך 24 שעות*** הודות חומרים מטפחים, קלילים ורעננים שאינם מכבידים על העור. זוכה בחותמת ובפרס היוקרתי של מגזין הטיפוח הנחשב Allure לבין אחד ממוצרי הטיפוח הטובים ביותר לשנת 2023.

טרקוטה Le Teint מגיע במערך נרחב של גוונים המכסה את כלל ספקטרום גווני עור הפנים. ובשלושה סוגים של תתי גוונים (Undertone): נטרלי, קריר או חמים.
 הפורמולה יוצאת הדופן כוללת חלקיק שימר ייחודי המסתגל באופן עצמאי ומאפשר התאמה והסתגלות לכל גוון עור.

מחיר מומלץ לצרכן: 259 ₪ ל- 35 מ'ל
מחיר מומלץ לצרכן: 275 ₪ למברשת קבוקי
ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות

סדרת ניקוי חדשה לעור הפנים מבית NIVEA

הכירי את DERMA SKIN CLEAR סדרת מוצרי הניקוי לפנים החדשה של ניוואה לעור הנוטה לאקנה ופגמים

סדרת DERMA SKIN CLEAR כוללת ארבעה מוצרים:

Chemical Exfoliator תכשיר מרוכז לקילוף עדין וחידוש של העור - 40 מ'ל

מכיל 8% חומצה סליצילית & חומצה גליקולית וניאצינמיד, מנקה , מרענן ומחדש את העור , מסייע להפחתת פצעונים ומונע הופעתם של פעצונים חדשים. לתוצאות נראות לעין תוך ימים בלבד.

Wash Gel ג'ל לניקוי הפנים - 150 מ'ל

מכיל 8% חומצה סליצילית & וניאצינמיד. *מנקה לעומק ומטהר נקבוביות *נלחם ביעילות בפגמי עור *לעור הנוטה לפצעונים.

Anti-Blemish Scrub ג'ל פילינג נגד פצעונים - 150 מ'ל

ג'ל הפילינג החדשני שלנו פותח במיוחד עבור עור בעל נטייה לפצעונים, הפורמולה מכילה חומצה סליצילית וניאצינמיד. מתאים לעור הפנים והגוף. פותח את הנקבוביות ומעדן את מרקם העור ,אינו מייבש את העור, מתאים לעור נוטה לפצעונים.

Toner טונר - 150 מ'ל

מכיל חומצה סליצילית & ניאצינמיד . מאזן את העור מחדש ועוזר לשלוט בשומניות העור. ללא אלכוהול אתילי. מעניק לחות לעור הפנים מבלי לסתום את הנקבוביות. שיפור נראה לעין תוך 7 ימים בלבד.

מחירים:

• טונר, ג'ל לניקוי הפנים, ג'ל פילינג – 49.90
  • תכשיר לקילוף וחידוש העור- 59.90

ניתן להשיג בסופר פארם

LOVEME בושם חדש של TOUS

מותג התכשיטים והבשמים הנחשק TOUS ממשיך עם ההצלחה של בשמי LOVEME ומשיק שהוא הכי בושם
 הכי תכשיט, הכי דובי, הכי עדין, הכי TOUS.

הבושם לאישה “LoveMe The Emerald Elixir” (הרמה הגבוה של הפרפיום) מגלם את הופעת הבכורה שלו בעולם הבישום היוקרתי. מצטרף לסדרת הבשמים המצליחה LOVEME מבית TOUS
 ההשראה לבושם, מאחת האבנים היקרות הנחשקות והמוערכות ביותר בעולם התכשיטים: אמרלד.

בואו נודה על האמת- או שאתן מרגישות אהבה או שלא. ועם הבושם החדש, אמרלד אקסלייר, יש תחושה של התמכרות. הניחוח האוריינטלי של הדרים בשילוב פרחים, יוצרים שובל של תחכום שאי אפשר לעמוד בפניו .

הבושם מעוצב כמו תכשיט, עם סילואט זהב יוקרתי ואצילי בצורת הדובי האייקוני.
המיזוג האומנותי של שני אלמנטים יוקרתיים מעולם התכשיטים, זהב ואזמרגד, מוגן על ידי קופסה יוקרתית שמזכירה לנו קופסת תכשיטים אשר שומרת על התכשיט שלה בטוח: בקבוק LoveMe The Emerald Elixir.
 היא מזמינה אותנו לגלות את האוצר שהיא מסתירה.

הבושם המרהיב הזה, הוא עבודתו של הבשם המאסטר דומיניק רופיון שידע לחלוק כבוד ליוקרתיות דרך היצירה שלו שמפתה את כל החושים.

הניחוח הוא בעל תווים עליונים: צוף אגס ירוק, אשכולית, תפוז מתוק. תווי לב: יערה, יסמין סולארית, סיגלית אבקתית. תווי בסיס: וניל מקורמל, פצ'ולי אינדונזי, ציסטוס, מושק.

מחיר מומלץ לצרכן : 429 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות. בחנויות הבוטיק של TOUS
 ובאתר הסחר CHOZEN ו TOUS.COM

Luxor בושם חדש לגבר

לוקסור, בושם חדש לגברים מבית טיטניום האהוב

חברת הבישום הצרפתית, משיקה את Luxor בושם חדש לגבר בניחוח גברי חזק ומתובל. ומשלב בין תווים גבריים, פרי הדר רענן, פרחי לוונדר ותבלינים אקזוטיים.
 שילוב המרכיבים יוצרת בושם מיוחד שעוטף את הגוף בניחוח חזק ומוחצן, מסובב ראשים בכל מקום אליו הוא מגיע.

הבושם, ברקיחה צרפתית מודרנית, מחצין גבריות בניחוח המשלב עוצמה ורכות עם מגוון מיוחד ולא שגרתי של פרחי מרפא ותבלינים אקזוטיים.

מחיר: 149.90 ₪. לתכולת: 100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

JUVENA- לרגל השנה האזרחית החדשה

JUVENA- מותג הטיפוח השוויצרי יוצא במבצעים מיוחדים לרגל השנה האזרחית החדשה

50% הנחה על המוצר השני הזול מביניהם.

בכל קנייה ב-249 ₪ ומעלה מכל מוצרי המותג- מקבלים תיק עם מוצרים בגודל מיוחד!

עוד מוצרי טיפוח של JUVENA במחירים מיוחדים:

מאסטר קרם ב- 459 ₪ (במקום 700 ₪)
קרם מירקל ב- 209 ₪ (במקום 309 ₪)
 קרם עיניים מירקל ב-139 ₪ (במקום 209 ₪)

תוקף המבצע: 31.01.24

להשיג ברשת סופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

קולקציית חדשה של Dr. Martens

רשת Original's משיקה את קולקציית סתיו חורף 2023-24 של המותג Dr. Martens

הקולקציה כוללת את הדגמים הקלאסיים והעל זמניים של המותג, לצד דגמים טרנדיים של מגפיים ומוקסינים בצבעים חמים. דגם חדש ובולט שניתן למצוא בקולקציית החורף החדשה הוא המוקסין – המוצע בשני גבהים שונים.

Dr. Martens הינו מותג אייקוני עם אמירה ומלא סטייל, המזוהה עם תרבות הגראנג' של שנות התשעים.

מאז הקמתו, בשנת 1960 שומר על הדגם האייקוני, הנצחי והמפורסם שלו, עליו בוצעו שינויי טכנולוגיה שונים על מנת לשפר את איכות הנעל.

הנעליים נוחות, עשויות עור עמיד, עומדות בתנאי מזג אוויר שונים, עם בידוד טוב וספיגת זעזועים ולא פחות חשוב - שרוכים חזקים ועוד.

טווח מידות: 36-45. טווח מחירים : מ- 749.90₪ עד 1,099.90₪

להשיג ברשת חנויות אוריג'ינלס ובאתר.

קולקציית CINEMA של מותג האקססוריז והאופנה PARFOIS

מותג האופנה PARFOIS מציג בקולקציית חורף 2024 פריטים בהשראת עולם הקולנוע עם עולם האופנה עם קצת עזרה מאורח מיוחד קאייטנה ג'וליאן קורבו.

קולקציית CINEMA לוקחת אותנו לקולנוע "דורה" במדריד, על מנת שנוכל לחוות את התחושה הייחודית של צפיה בסרט/ בהצגת תיאטרון באולם גדול ומרשים, ולהיות כל כולך שקועה בסיפור.

Parfois מציגה בקולקציית סתיו חורף 23-24, עם פריטים שישדרגו כל מלתחה ליצירת לוקים שמושכים את העין בצבעים והדפסים מקוריים.

מבחר של ז'קטים אוברסייז, החל מבלייזר דמוי עור בעל גזרה קלאסית ועד לז'קט ניילון עם כיסים בסגנון מקסי קרגו. עבור הנועזות מבינכן מעיל המקסי מקטיפה בגזרת אוברסייז הוא הפריט כוכב של העונה.
 קטיפה נחשבת ל-MUST HAVE בסתיו חורף 23-24 וניתן למצוא אותה גם באופנה וגם באקססוריז של הקולקציה.

פרפואה Parfois משלימה את קולקציית סתיו חורף 2024 עם שמלות, חצאיות, מכנסיים וחולצות עם בדים שונים, בהדפסים ובגזרות שונות. בין הפריטים ניתן למצוא מכנסיים מתרחבים, שמלות מקסי בגזרות רכות לצד שמלות דנים וכותנה, עם הדפסים לינאריים, חצאיות מקסי מבד דמוי עור וכמובן חצאית מיני ה-טרנד המרכזי של התקופה.

ניתן להשיג ברשת PARFOIS: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי ראשונים, קניון עזריאלי מודיעין, בקניון מלחה ירושלים, קניון עיר ימים נתניה, קניון עופר רחובות וקניון באר שבע.

כתבות נוספות מתוך מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

דילים לחופשה המושלמת

חדשות התיירות והתעופה

המיוחדים שלנו

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?