טנסי - קברו של אלוויס פרסלי

באביב 1957, כשהוא רק בן 22, הוציא אלביס אהרון פרסלי 100,000 דולר על ביתו בחווה ענקית בשם גרייסלנד. הוא חי בחווה עד יום מותו ב-1977 ושם גם נקבר. פרסיליה פרסלי, גרושתו, פתחה את גרייסלנד לתיירים בשנת 1982 שמאז מגיעים לחלוק למלך כבוד אחרון.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: טנסי - קברו של אלוויס פרסלי

מיקום
 גרייסלנד, ממפיס, טנסי, ארצות הברית. נולד בשנת 1935 ונפטר ב-1977.

רקע
 באביב 1957, בגיל 22, אלביס אהרון פרסלי הוציא 100,000 דולר על ביתו בחווה ענקית בשם גרייסלנדהוא חי בחווה עד יום מותו ב-1977 ונקבר בצמוד לבריכת השחייה עם הקרובים לו ביותר. הוא היה אז בן 42, אבל שמן מאוד. הסיבה הרשמית למותו היא התקף לב אך איש לא מכחיש כי היה תחת השפעות של סמים כבדים והשתמש בהם באופן קבוע. פרסיליה פרסלי, שהתגרשה מאלביס ב-1973, פתחה את גרייסלנד לתיירים בשנת 1982 ומאז מגיעים תיירים רבים כדי לחלוק כבוד אחרון למלך. אלביס בעצמו עיצב את המקום מחדש ב-1974 ובנה מטבח חדש בצבע ירוק, מפלי מים מלאכותיים ושטיחים מקיר לקיר בסגנון האופנה של שנות השבעים.

סיור במקום
 את הסיור במעונו של אלביס מתחילים דווקא מ"כיכר המבקרים" שמעבר לכביש, שם ניתן לרכוש כרטיסים עבור הביקור באחוזת הקבר, להצטייד במזכרת אחת או שתיים מחנויות המזכרות הרבות, לשבת באחד מבתי הקפה הרבים שפזורים ברחבי הכיכר ולצפות ב-22 דקות של סרט על המלך (בחינם!) . במשך כל השנה מגיעים לבקר את המלך תיירים רבים וסמוך ליום הזיכרון באוגוסט, המקום הופך צפוף מאוד אז ורצוי להימנע מביקור.

כתובת: Elvis Presly Blvd
טלפון: 9013323322
שעות פתיחה: כל יום אך ביתו של אלביס סגור בימי שלישי מחודש נובמבר ועד פברואר. יום הזיכרון לאלביס פרסלי חל ב-16 באוגוסט.