חדשות תיירות ותעופה

הפנים של ארקיע: חברת התעופה חושפת את הפרזנטורית החדשה שלה

הקומיקאית ליטל שוורץ נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת התעופה ארקיע. ליטל תקדם את המותג ואת יעדי הקיץ של החברה שכוללים מגוון יעדים אטרקטיביים בהם זנזיבר, סיישל ואיי יוון. "בחרנו בשוורץ להיות הפנים החדשות של המותג מאחר והיא מצחיקה, חמה וכייפית, בדיוק ארקיע"
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: הפנים של ארקיע: חברת התעופה חושפת את הפרזנטורית החדשה שלה
באדיבות ארקיע

לרגל פתיחת עונת הקיץ הרשמית בענף התעופה, ארקיע חושפת את הפרזנטורית החדשה של החברה. הקומיקאית ליטל שוורץ, תשמש כפנים של המותג ותקדם את יעדי הקיץ האטרקטיביים של החברה. שוורץ תוביל את קמפיין “רוצים חו”ל – עושים חו”ל” שיקודם על ידי חברת התעופה במהלך הקיץ, בליווי ביצוע חדש ומרענן שלה לשיר “אמור שלום” של הלהקה המיתולוגית, שוקולד-מנטה-מסטיק. הקמפיין הושק באירוע חגיגי שהתקיים היום (19.6) במלון דה נורמן בתל אביב.

ליטל שוורץ: "אני מתרגשת להצטרף לארקיע, אין דבר יותר כיף מלפרסם חברה תעופה ישראלית שמזכירה לכל אחת ואחד מאיתנו, שלפעמים צריך לעצור ופשוט לצאת לנופש קצר"

עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע: ״אנחנו מברכים את ליטל שוורץ שמצטרפת למשפחת ארקיע. חיפשנו את האדם שיעביר את הסיפור של ארקיע בצורה הטובה ביותר, ואין ספק כי ליטל היא האדם המתאים לכך. בקיץ 2024 הוספנו יעדים חדשים, ותגברנו את היעדים המובילים שלנו כדי לספק מענה לישראלים שרוצים וצריכים להתאוורר. מחכה לנו קיץ עמוס במהלכו חצי מיליון ישראלים יטוסו עמנו, נטיס את חברי הנבחרת האולימפית למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 וזה לא הכל״.

קיץ 2024: טורקיה OUT – יוון IN

ארקיע צפויה להטיס יותר מחצי מיליון נוסעים במהלך חודשי הקיץ, גידול של 25% לעומת קיץ 2023. עלייה גדולה נרשמה בטיסות לאיי יוון, הנחשבים לחלופה העיקרית לערי הנופש של טורקיה שנעלמו ממפת התייר הישראלי בחודשים האחרונים.

לפי הארקיע, היעד הפופולרי ביותר הוא קורפו, ולאחריו יעדים נוספים ביוון כמו רודוס, כרתים ומיקונוס. עוד ציינו ארקיע כי בניגוד לקיץ הקודם, אז נוסעים העדיפו להזמין מראש חופשה, בתקופה האחרונה ניתן לראות ש-53% מהנוסעים מזמינים את חופשתם באופן ספונטני, בסמוך למועד הטיסה. כיום מפעילה ארקיע טיסות ל-27 יעדים בינלאומיים וביניהם, אתונה, אמסטרדם, בטומי, ברצלונה וזנזיבר.