חדשות תיירות ותעופה

מחדשת ומתחדשת: אוסטריאן איירליינס משדרגת את הטיסות ליעד הפופולרי

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס השיקה לראשונה את מטוס הדרימלייר החדיש שלה בקו מוינה לניו יורק. ביום שבת האחרון (15.6), המריא מטוס הבואינג 787 הראשון של החברה האוסטרית. הטסים מישראל לניו יורק עם אוסטריאן איירליינס יהנו מהשדרוג במקטע שבין וינה לניו יורק
מאי יצחייק
תמונה ראשית עבור: מחדשת ומתחדשת: אוסטריאן איירליינס משדרגת את הטיסות ליעד הפופולרי
Senohrabek/depositphotos

בשורה משמחת לטסים לניו יורק: מעתה, תוכלו לטוס במטוס הדרימליינר המחודש של אוסטריאן שמפעיל טיסה יומית בין וינה לניו יורק (שדה התעופה JFK). אבל לא רק, החל מה-1 ביולי, החברה צפויה לפעול גם קו הטיסות מוינה לשיקאגו (ORD) במטוסי הבואינג 787 המשודרגים. הטסים מישראל לניו יורק עם אוסטריאן איירליינס יוכלו ליהנות מהשדרוג במקטע שבין וינה לניו יורק.

איך תראה הטיסה שלכם במטוס המשודרג? בטיסות ארוכות טווח עם בואינג 787 תציע אוסטריאן חבילת גלישה מוגבלת לאפליקציות הודעות בלבד ללא עלות בכל המחלקות. בנוסף, תוכלו לבחור בין שתי חבילות WiFi בתשלום – חבילה לשעתיים ב-15 יורו או חבילה לטיסה כולה ב-25 יורו. חברי מועדון הנוסעים HON Circle יקבלו גלישה חופשית בטיסות בין יבשתיות במטוס הדרימליינר. מהיום, ניתן לרכוש כרטיסי טיסה באתר החברה.