חדשות תיירות ותעופה

לא תאילנד ולא היער השחור: זה היעד המשפחתי הטוב בעולם

במהלך טקס ה-"World Travel Awards" שהתקיים בסוף השבוע בדובאי, הוענקו עשרות פרסים לחברות תעופה ומלונות מובילים וגם ליעדים מצטיינים ברחבי העולם. במסגרת הטקס נבחר גם היעד המשפחתי המוביל בעולם, ולא זה ממש לא היעד שהייתם חושבים עליו
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: לא תאילנד ולא היער השחור: זה היעד המשפחתי הטוב בעולם
depositphotos_romrodinka

בסוף השבוע האחרון נערכו אירועי ה-"World Travel Awards" – או אם תרצו האוסקר של עולם התיירות, שהתקיימו בטקס חגיגי במיוחד, במלון בורג' אל ערב שבדובאי. במהלך הטקס החגיגי הוענקו שלל פרסים לחברות תעופה, מלונות ויעדים מובילים ברחבי העולם, כאשר את תואר היעד המוביל בעולם קטפו האיים המלדיביים.

במהלך הטקס, הוענקו פרסים גם ליעדים משפחתיים ברחבי העולם ובהם גם פרס ל”יעד המשפחתי המוביל בעולם” שהוענק לג'מייקה. מדובר בבחירה לא שגרתית ודי מפתיעה, זאת מאחר שהמדינה הקריבית סבלה במשך שנים מתדמית בעייתית של מדינה בה הפשע והאלימות פושטים ברחובות ומטילים מורא על מקומיים ותיירים כאחד.

עם זאת, כמי שנהנית מכמה מהחופים הכי יפים בעולם, פארקי מים ושעשועים כיד המלך ואטרקציות מיוחדות עם בעלי חיים כמו שחייה עם דולפינים, ברגע שמקלפים את השכבה המחוספסת מג'מייקה היא מתגלה מחדש כיעד נפלא לכל המשפחה.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?