על ההר בשפינדלרוב מלין - מסלולים, סנובורד, הדרכה, מסעדות ועוד

על ההר בשפינדלרוב מלין (Spindleruv Mlyn) - התעדכנו לגבי מסלולי הגלישה, בתי הספר ללימוד סקי והמסעדות שעל ההר. העלייה להר בשפינדלר גם מעלה את רמת האוכל, מסתבר, אז קחו את המעלית הקרובה והתחילו בחוויה
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: על ההר בשפינדלרוב מלין - מסלולים, סנובורד, הדרכה, מסעדות ועוד
Czech Tourism - Radek Drahny

איזורי גלישה, מסלולים ומעליות

אתר הגלישה מחולק לשני מתחמים שנקראים סווטי-פטר (Svaty Petr) ומדוודין (Medvedin). סך הכל, יש שם 30 ק"מ של מסלולים לכל הרמות. המעליות הראשיות נמצאות כמה דקות הליכה ממרכז העיירה וצמוד אליהם ניתן לשכור ציוד ולאכסן בלוקרים. המסלולים רחבים, מה שמאפשר למתחילים או לחצי מתקדמים שבינינו להשתפר. בסווטי פטר יש מסלול כחול, יחסית ארוך ואפשר להתחיל אותו איך שיורדים מהמעלית ולסיים שוב בתחילתה. אבל אפשר גם לקחת מסלול אדום או לשבור באמצע הדרך למסלול אדום אחר ולסיים במעלית אחרת שנקראת רומובקה, למשל. האפשרויות הן רבות. האתר מציע מעליות מכל הסוגים באורך כולל של 32 ק"מ במסלולי סקי. חובבי הקרוס קאנטרי יוכלו ליהנות ממסלולים באורך כולל של 70 ק"מ. כמו כן, המסלולים העיקריים מצוידים במערכת ענפה של תותחי שלג לעיבוי השלג במקרה הצורך.

פרטי הגלישה באתר:

• מעליות טי-בר: 8
  • מעליות מושב: 4

סנובורד

הסנובורדיסטים המתקדמים יכולים לעלות למסלולים האדומים ולקחת גם מעלית אחרת, שעולה למסלול שחור ואדום, שגם עוברים דרך הסנופארק. יש עוד סנופארק אחד במתחם מדוודין שבו גם יש טי-בר, שמחזיר לתחילת המקפצות והמעקים, דבר שמקל ומייעל את המעבר בין המתחמים.

בתי ספר והדרכה

ניתן לקחת הדרכה כחלק מהדיל. למשל בבית הספר סקול מקס (Skol Max) מציע שעתיים הדרכה בבוקר ועוד שעתיים הדרכה אחרי הצהריים. ביום הראשון נפגשים עם המדריכים בנקודת המפגש ומתחלקים לקבוצות, כ-8 אנשים בקבוצה. המדריכים דוברי אנגלית שוטפת ובעלי רמה אישית גבוהה. בהתחלה גולשים קרוב לבסיס המעליות ואחר כך עולים במעליות למסלולים. המעליות הראשיות הן רכבל לארבעה והן עובדות עם סקי-פס אלקטרוני כך שלא צריכים להוציא אותו מהכיס כל הזמן.
 בתי ספר נוספים לסקי:

• בית הספר Ski Rental Špindlerův Mlýn - כתובת: Svatopetrská 125; טלפון: 420-499433390
  • בית הספר SunSki - כתובת: Apartmány Slunce,centrum Šp. Mlýna, vedle hotelu Hubertus; טלפון: 420-499433548; אתר אינטרנט: www.sunski.cz
  • בית הספר Yellow point s.r.o. - כתובת: Svatopetrská 278 - Dům Služeb; טלפון: 420-499433390; אתר אינטרנט: www.yellow-point.cz

מסעדות ובתי קפה

בהפסקות צהריים, בין ההדרכות או הגלישות המסוכנות במסלולים הלא מסומנים, אפשר ליהנות משלל המסעדות שיש לאתר הזה להציע. קיימות מספר מסעדות ופיצריות הפזורות ליד המעליות ועוד הרבה מסעדות טובות במרכז העיירה. באם חשקה נפשכם בדאמפלינגס, פאנקייקס, עוגות אוכמניות ועוד מאכלים ומנות אופייניות למקום - כדאי לטעום מהמגוון הקולינרי של שפינדלרוב מלין. להלן כמה מסעדות נבחרות על ההר:

• מסעדת Adélka - כתובת: Údolní 79, Svaty Petr
  • המסעדה ב-Apartmán & Pension Michlák - כתובת: č.p.94; טלפון: 420-499523565
  • המסעדה ב-Buffalo Pension - כתובת: Labská 28; אתר אינטרנט: www.penzionbuffalo.net
  • המסעדה ב-Esplanade Apartments - טלפון: 420-499405211
  • המסעדה ב-Hotel Kristýna - כתובת: Údolní 59; טלפון: 420-499523586

המידע נבחר ותורגם מאתר www.spindleruv-mlyn.com על ידי מערכת אתר שלג.