מסלול ארוך בקינטנה רו

kobimiz10

”המשך במקסיקו - מאיסלה מוחרס לקנקון“

קרא עוד

מפלאיה דל כרמן נסענו לאיסלה מוחרס (אוטובוס ADO לקנקון ואז מעבורת לאי), אי מהמם ויפהפה שלדעתנו אין יותר מדי מה לעשות שם, חוץ מלרבוץ על החוף המגניב כשלעצמו, או לקחת עגלת גולף (70 פזו לכל היום - משתלם בענק) ופשוט לחרוש את כל 8 הק``מ באי. מומלץ להגיע לנקודה הדרומית ביותר ולעלות על המגדלור שם, הנוף פשוט עוצר נשימה. היינו במלון הכי שווה בטיול ללא ספק - Playa la media luna שגם עלה כך (105 דולר ללילה). אם אתם רוצים להשקיע במלון ברמה - זה בהחלט המלון שכדאי להשקיע בו. איסלה מלאה ישראלים, יש את רחוב Hidalgo ששם נמצא רוב האקשן ושם גם מרוכזים הישראלים במגוון המסעדות (יש אחת ממש בקצה שבבעלות ישראלי). את האמת, פחות התחברנו לאיסלה מוחרס אבל כל אחד ומה שמתאים לו. מי שבקטע של לבלות רוב הזמן בחוף (אין חיי לילה סוערים מדי ממה שהבנו) במקום שהוא לא יקר מדי זה בהחלט המקום בשבילו. אנחנו היינו 2 לילות באי והיינו יכולים לסחוב עוד לילה אחד מקסימום.

מאיסלה מוחרס חזרנו לקנקון ל - 3 לילות עד הטיסה (זה היה סופ``ש ואישתי לא נוסעת בשבת` אז רצינו להיות במקום מרכזי ומסודר). חזרנו פשוט ל Dos Playas והרגשנו ממש כמו לחזור הביתה. ביום שישי עשינו קניות (מזכרות ועניינים) ב - Mexican Outlet שנמצא ליד שוק הפשפשים באיזור המרכזי של המלונות בקנקון. מקום לא יקר בכלל, שווה לעשות שם ריכוז מאמץ ולא להתפזר עם הקניות (חוץ ממרידה, הכל היה די יקר). רצינו לעשות משהו מגניב אז לקחנו את הסיור ג`ונגל שיש שם - נהיגה בסירת מירוץ (אחד הדברים השווים בעולם, מי שלא עשה מומלץ ביותר) במשך 45 דקות בלגונה, הגעה לאיזור שמשנרקלים שם במשך חצי שעה וחזרה בסירה (אמרתי כבר שמומלץ ?) למקום היציאה. בערב יצאנו ל Coco Bongo, מקום סוף הדרך (50 דולר כניסת VIP) עם הופעות כמו בווגאס וכל האמריקאיות הבהמות, שככל שהם יותר גדולות ככה יש להן פחות בושה, שרוקדות על הבאר, על הבמה ואיפה לא.

טיסה ממקסיקו למדריד עם Aeromexico עם מטוס מושקע במיוחד, 11 שעות חלפו די מהר. נחתנו במדריד, נסענו למרכז העיר למלון קטן בשביל להתרענן קצת (Hotel Madrid) ועשינו סיבוב כמרכז העיר. חשוב מאוד לתכנן את הטיסות בחזרה בצורה שתשאיר לכם מספיק זמן בין הטיסה למדריד לטיסה בחזרה לארץ (אפילו לישון במדריד לילה אחד למרות שדי יקר שם) או לחילופין מעבר מהיר בין הטיסות (למי שמשתוקק לחזור לארץ). זהו בגדול, מקסיקו מדהימה. אין מה להגיד, מי ששוקל לטייל או לעשות שם ירח דבש - מומלץ בחום.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול ארוך בקינטנה רו

אין עדיין פוסטים על מסלול ארוך בקינטנה רו.