מסלול בן שבוע-שבועיים באנקורג'

ג ב

”טיול קרוון שמונה ימים באלסקה“

קרא עוד

מאנקורייג׳ לאחר שקנינו מיכל גדול - ספריי נגד דובים, (מחיר - כ-70 דולר) נסענו לסיוורד. בסיוורד עלינו על ספינה (מקומות הזמנו בארץ דרך האינטרנט) לסיור של כ-6 שעות באיזור שמורת חצי האי קינאי - שווה. משם לאקווריום בסיוורד - נחמד מאוד.

משם לשמורת דנלי. לקראת סוף מאי לא כל מסלול הטיול בשמורה כבר פתוח - בגלל השלג. לכן האוטובוס מגיע עד בערך שלשת רבעי הדרך - כ-6 שעות סיור. בסיור ראינו 3 פעמים דובים, גם לשמורה הזמנו כרטיסים מהארץ באינטרנט לפי תאריך ושעת סיור. משם לפייקבנקס. בפיירבנקס הלכנו למוזיאון הקרח - מעניין מאוד, לראות את קו הדלק - טרנס אלסקה - מעניין וכן למחפר מספר 8 (אני חושב) - הצגת כריית זהב בעבר במקום הזה - שווה, למבקרים עצמם ניתנת ההזדמנות למצוא גרגירי זהב על ידי שטיפת חול שכל אחד מקבל בשקית קטנה - מעניין מאוד.

משם יצאנו מפיירבנקס לכיוון צפון כשעת נסיעה לראות איך נראה הצפון שמעבר לפיירבנקס וחזרנו. לאנקורייג׳ חזרנו דרך כביש מספר 2 דרך ״דלתא ג׳נקשן״. הנוף בכביש זה מאוד יפה.באנקורייג׳ היינו בגן החיות - יפה, בבית החרושת לשוקולד "Wild Berry" - מעניין. לא היינו במוזיאון - רעידת האדמה - שהתרחשה - פיספסנו. אסור לרדת עם קרוון מהכבישים הסלולים ל-"כבישי כורכר" למרות שחלק מהם בעלי נוף חבל על הזמן. פעמיים חנינו עם הקרוון ללילה בחניה של הסופר - Fred Mayer, ו-4 פעמים בחניונים - שהיו בסדר. היה כיף ומאוד נהננו. לאנקורייג׳ היגענו בקרוז מוונקובר ולוונקובר חזרנו בטיסה.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של אנונימי
אנונימי

”מסלול טיול לאלסקה“

קרא עוד

מסלול טיול – 10 ימים וטיפים כלליים לדרום מרכז אלסקה: חיפשתי מידע בדיוק כמוכם, ולכן החלטתי לחלוק במידע. אלסקה יקרה, אבל בהחלט שווה כל אגורה. תקופת הטיול: סוף אוגוסט, תחילת ספטמבר. תקופה מצוינת, עדיין העונה החמה, אבל פחות תיירים. כל ההוסטלים באלסקה הם בין 19-25 דולר ללילה, כל השנה. תעשו הזמנה מראש, טיפ חשוב ורלוונטי לגבי כל דבר שתעשו באלסקה.

מסלול: נחיתה באנקורג`, לינה - "הספנרד הוסטל".  נסיעה צפונה לדנאלי (תכנון מקורי ברכבת, אבל הכרתי שתי מטיילות עם אוטו). בדרך עצרנו בפלמר - נחמד, גידולים מקומיים, חיות משק, רכבים וכו`. המשכנו צפונה לדנאלי, שם נשארנו בהוסטל "Denali Mountain Morning Hostel", שזה אותם בעלים של ההוסטל האנקורג`. למחרת בבוקר יצאנו לדנאלי. שוב, מומלץ לעשות הזמנות מראש. ככה זה עובד:  יש אוטובוס שנכנס 85 מייל לדנאלי, נוסע עד וונדר לייק - $40. יש אחד יותר ארוך, אבל לא היו מקומות, ויש שניים יותר קצרים. שלי היה ללא ספק ארוך מספיק.

הנה רשימה של דברים שראיתי: זאב (מאוד מרחוק, אל תבנו על זה, זה נדיר, דובים- גריזלי, קריבו, מוס, דל (כבשה, בצורה של נקודות לבנות על ההר), סנאים, נשרים, ציפורים. מדהים, אבל ללא ספק, לרדת מהאוטובוס וללכת ברגל, היה הדבר הכי טוב. מומלץ מאוד מאוד ללמוד על התנהגות עם דובים. נתקלנו בדוב ממרחק של פחות מ-20 מטר והתנהגנו לפי הכללים, ובנוסף למזל (בדיוק הגיע אוטובוס) הכל נגמר פשוט כמו הוליווד. האלסקנים מאוד מקפידים על נקיון, ושבשום מצב דובים לא מקבלים אוכל מבני אדם. דובים הם גזע חכם והם רגילים למבקרים, ויחסית לא תוקפניים שם בזכות מדיניות זו.

משם ירדנו דרומה לכוון סוארד (דרך אנקורג`) לכוון סוארד. הלכנו ל"מובי דיק הוסטל", ונשארנו במקום אבל לא בהוסטל עצמו. שם עשינו רכיבה על סוסים (בקופר לנדינג), והיינו אמורים לעשות קייקים ($50 עם קופון) אבל זה התבטל בגלל מזג אוויר. למחרת יצאנו לקרוז. יש כמה חברות של קרוזים: אנחנו יצאנו עם הוותיקה שבהן - "קנאי פיורד טורס". שימו לב, שהטורס הם בקנאי פיורדס, אז, השם קנאי פיורדס יופיע בכל הברושורים של המתחרים.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול בן שבוע-שבועיים באנקורג'

אין עדיין פוסטים על מסלול בן שבוע-שבועיים באנקורג'.