”זהירות מנוכלים גם אם ביטלתם לא מחזירים את הכסף“
זהירות מנוכלים. חבל שאי אפשר לעצור אותם.
חייב לדווח לכל האתרים האפשרים שלא לתת להם להמשיך להתנהל הם גונבים מאנשים כסף!
קרא עודזהירות מנוכלים. חבל שאי אפשר לעצור אותם.
חייב לדווח לכל האתרים האפשרים שלא לתת להם להמשיך להתנהל הם גונבים מאנשים כסף!
קרא עודהישמרו לנפשיכם מחברה זאת.חברת התעופה טורקיש ביטלה לי את הכרטיסים טיסה בעקבות משבר הקורונה והם מסרבים להחזיר לי את הכספים עם טיעוני סרק.הגשתי תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.אל תתקרבו לחברה הזאת.
קרא עודהזמנה T8Irlk לוינה שבוצעה ב 16.12.2019. ביצעתי ביטול עסקה לאחר ששולמה במלואה.ובתאריך 27.2.2020 בהתאם לחוק הגנת הצרכן ולאור העובדה כי בעלי ואני הננו אזרחים ותיקים עמדנו בכל התנאים שהם 4 חודשים מיום ביצוע ההזמנה וכן 7 ימי עסקים לפני טיסה. קבלתי מיל שמאשרים את ביטול העסקה ואקבל החזר תוך 30 ימי עסקים. וכמובן לא קבלתי מאומה עד להיום 29.4.2020.לכן זו סוכנות מאוד מאוד לא אמינה.
קרא עודשירות לקוחות שצוחק עליך ומנתק לך את הטלפון בפנים.
ביקשתי אחראי הם ענו שאין אחראי.
התקשרתי מספר פעמים ובכל פעם מחדש קיבלתי ניתוק!
עושים טובה שהם עונים וגם אז מנתקים בפרצוף!
לעולם לא אזמין טיסה מהחברה הזאת עוד!
קרא עודהזמנו כרטיסים לטיסה לרוסיה. אני חליתי ולא הרגשתי טוב אז העדפתי לוותר על הטיסה.
הם לא מוכנים לשנות שם על הכרטים וגם לא להחזיר את הכסף, אפילו לא החזר חלקי.
השירות לקוחות היה חצוף, עם גישה שהם עושים טובה בכלל שהם עונים ודיברו אלינו באגרסיביות.
לא ממליץ.
קרא עודרכשנו חבילת נופש ל 4 לילות באמסטרדם במלון פראנס במרכז העיר ידענו שבמלון ישנם חדרים ללא חלון ולא רצינו חדר כזה בשום פנים, בשיחה עם סוכנת בגאלה טורס הוברר לנו שהם לא מוכרים חדרים אלו, לצערנו האמנו להם.
הגענו לאמסטרדם וקיבלנו חדר ללא חלון וללא מזגן, לא היה עם מי לדבר בסוכנות, שלחנו מייל ענו שיטפלו ולא עשו כלום.
להתרחק מגאלה טורס וגם ממלון פראנס.
קרא עודרכשתי שני כרטיסי טיסה עבורי ועבור הבת שלי לטיסה לקובה באוקטובר בגאלא תיירות (דרך אתר טרווליסט) . נאלצתי לבטל את הנסיעה מכיוון ששברתי את הקרסול. כל הטיפול שלהם בביטול, בהחזר החלקי מאוד ובמידע היה לקוי ביותר.
ראשית, הפנייה אליהם הנה רק במייל והם עונים לפעמים ולרוב מתעלמים מהפניות. שנית, לא נתנו לי מידע מלא על האפשרויות של שינוי כרטיס, אלא בכל פעם חלקיק מידע אחר (פעם נאמר שאפשר לשנות בעלות של 100$ אבל לא שזה עלות של 1100$ בפסח, פעם שזה רק למשך שנה ולא מעבר וכו') . לצערי לכן נאלצתי לבטל את הכרטיסים. כאשר ביטלתי את הכרטיסים וביקשתי החזר, לא נאמר לי כמה ההחזר, וממה הוא מורכב, כלומר מהם הקנסות או העלויות שאינם מוחזרים.
בנוסף, כשהתקשרתי לחברת התעופה (אייר פראנס) נאמר לי בפירוש שההחזר צריך להיות פי שלוש ממה שקיבלתי בסופו של דבר מגאלא טורס (אייר פרנס אמרו שההחזר לכרטיס מעל 300$ אבל גאלא תיירות החזירו רק 113$ לכרטיס, עלות כל כרטיס היה 900$ כל כרטיס) . כל הפניות שלי אליהם לקבל הסבר על ההחזר עלו בתוהו. בנוסף, הם חייבו אותו על 50$ לכרטיס שלטענם רשום בהתחייבות שלי אליהם אולם כלל לא חתמתי על התחייבות כזו.
לסיכום, אני ממליצה להתרחק מחברת הנסיעות גאלא תיירות.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג