אני רוצה להמליץ על מקום מדהים בקולומביה בוגוטה פחות משעה מהשדה תעופה אלדורדו לדעתי לגילאי 40 פלוס יסלחו לי הצעירים וגם מי שמרגישים עדיין צעירים ובכול זאת אני רוצה להמליץ על מקום בבוגוטה שקט נקי מסודר מרכזי קניות מדהימים שאחד מהם בסופי שבוע נפתח שוק ענק של אמנים ויצירות אומנות מוסיקה מכל הסוגים מקומית מדרום אמריקה בכלל אופרה מוסיקה קלאסית מופאי רחוב ועוד דוכני מזון לצד מסעדות גדולות וזולות עם מגוון אוכל עצום כדי להספיק לראות את כל זה יש מלון קטן אבל מקסים מתוקתק נקי עם צוות קטן שמטפל בך בחום ועושה הכול שתרגיש טוב המלון כולל ארוחת בוקר קלילה אך מספיקה דואגים להזמין לך מונית בכול מקום שאתה נמצא תוך העברה לך את מס המונית ושם הנהג וכמובן מוניות בטוחות וזולות ונהגים עדיבים המלון נקרא CASA DE SION בית ציון בתרגום לעברית אדון מיגל יקבל אותכם ויטפל בכם לאורך כל השהות ודרכו הכול מה יש באזור ויש הרבה יזמין לכם מוניות וכול מה שצריך יש את החדרנית והמבשלת שגם תעשה הכול לשביעות רצונכם וחסוס בשעות שמיגל איננו בקיצור מלון נהדר צוות מדהים אזור להעביר בו כמה ימים רגועים רצוי שיום ראשון כלול כדי לא להחמיץ את חווית השוק המדהימה HACIENDA SANTA BARBARA וזוהי כתובת המלון CARRERA 14 B NO.111-19 CASA DE SION מפתיח הנעה מלאה ומנוחה אם צריך אנשי צוות המלון מיגל קבלה וכמעת הכול בניתה מבשלת וחדרנית חבייר וחסוס קבלה ועוד בהצלחה ותהנו