עין עבדת ונחל חוורים- מסלול מעגלי(12ק"מ)

יצאנו לטיול בנחל ומעיין מאוד מוכרים. מכיוון שמדובר בשמורת טבע מוכרת המוני מטיילים באים למקום

מפת המסלול

יצאנו מוקדם בבוקר והיינו הראשונים שנכנסו לשמורה כך שלא פגשנו מטיילים רבים.

חנינו בחניה המסודרת לא רחוק מהמעיין לאחר ששילמנו בכניסה לשמורה. המסלול נהדר והקניון המצוקי מרשים למדי

מצוקי הקניון

הולכים עד המפל והבריכה שמתחתיו. משם ממשיכים דרומה עד המדרגות העולות אל המפל היבש.

רגע לפני העליה מומלץ לשבת ולהביט בנוף הנהדר

גם היום בסתיו ניכרים סימני נביעות קטנות בצידי המדרגות ועל המצוקים שמסביב

כשתגיעו לקצה המצוק לכו לתצפית על המפל היבש. אם תגיעו בעת שיטפון המראה מרהיב.

משם ממשיכים ויוצאם בכביש היוצא מהשמורה עד שתראו שביל היוצא צפונה ועובר בחורשה שבה שולחנות פיקניק.

משם ממשיכים עד שרואים חווה(חאן שיירות) שממנה יוצא שביל מסומן באדום ולבן המוליך לנחל חוורים.

נחל חוורים

רובינו הלכנו בנחל בליל ירח אבל גם באור יום הנחל יפה מאוד.

פסל "שומר הראש" חצי טבעי של נחל חוורים

ברגע שפוגשים סימון שחור לבן היוצא לכיוון דרום עוזבים את הנחל וחוזרים אל חניון עבדת שם השארנו את הרכב