לטייל בטנזניה וליהנות מס ימים בספארי עם ביקור בשבטים ואולי גם להכיר את התרבות המקומית לא עסק זול. אז איך באמת יודעים לבחור את החברה הנכונה? חברת WAKALI . חברה קטנה עם מחירים הוגנים מדריכים מקצועיים ומסלול בהתאמה אישית .

הגשם לא הפסיק לרדת מאז חודש אוקטובר כאן בטנזניה - המישורים ,הגבעות וההרים כשטיחים ירוקים בכל מקום שלוליות ענק ממש אגמים ואנשי שבט המסאי שבשנים אחרות נידרשו לנדוד רחוק מהכפר אל שטחי מרעה ירוקים עם הצאן , בזמן הזה עם חיוך על הפנים ושמחה בלב לא נדדו אלא נשארים בכפריהם בביתם הוא ה "בומה" .

אני אוהבת ליהנות ממסלול שאיננו העתק הדבק  . לבקר בשמורות מוכרות בדרכים לא מוכרות כמו  משמורת מניארה אל שמורת טרנגירי יציאה משמורת מניארה מהשער הצפוני וכניסה לשמורת טרנגירי מהכניסה האחרוית הדרומית . לא מסלול ידוע אלא מסלול הרפתקני מוכר למעטים .אנחנו נוסעים ביער עבות ובעקבות הגשם העשב גבוה . אגם מניארה מוצף כמעט עד הדרך שלנו.בצד המערבי של הפארק, מתלול סלעי של חומת עמק השבר הסורי אפריקאי או בשמו כאן THE RIFT VALLEY גובהו של הקיר כ- 1800 מטר ועצי באובב אפריקאים ענקיים פזורים במדרונות.

שיירות הבבונים מקבלת את פנינו יחד עם הקופים הכחולים \ blue monkey .הדרך מטפסת ואנחנו עוברים את אזור MAJI MOTO אזור המעיינות החמים וממשיכם בדרכנו אל שמורת טרנגירי אל השער הדרומי\האחורי .הדרך כמעט ובתולית , חיות הבר מציצות אלינו בתמיהה מאין הגענו , הdikdik היונק הקטן עם זוגתו שתחייה (מונוגמיה ביחד לעולמים) מציגים לראווה את גוריהם. הג'ירפות מתקבצות סביב הרכב והופ מבין העצים נראה כמו תלוי זנב אריה עוד אחד ועוד אחד , אכן אריות לצהלת כולנו.המדריך מסביר לנו כי האריות אוהבים את החלק הזה בשמורה כיוון שהוא מרוחק ומעט מאד רכבים עוברים כאן.

מתקדמים לתוך השמורה ופוגשים בלהקת אריות נוספת - היום ראינו 26 אריות . לא יום רגיל, המדריך מסביר לנו, כיוון שהשמש סוף סוף יצאה לאחר ימים סגרירים וגשם - והאריות כמו חתול ביתי רק בגודל שונה :) - מחפש מקום להינות מהשמש או כפי שאנחנו בישראל מכנים - להתחרדן בשמש!!!