רמי מדמון ”אחלה של מדריך“
כיף לטייל עם רמי. אוהב ומכיר כל פינה בעיר ומעביר את אהבתו למטייל. היה קשוב ורגיש לרצונותינו והכל באווירה כייפית ונעימה. במהלך יום סיור הספקנו לבקר באתרים רבים בעיר ובסביבתה. ממליצים בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל