המדריכה יונת פרץ ”החוויה שלנו “
מדריכה בלי לב. עזבה אותנו אחרי יומיים עם סיפור על סבא שלה החולה. העבירה אותנו לנהג אחר לא מנוסה עם מדריכה לא מוצלחת. בבדיקה שעשינו אחר כך גילינו שגם לקחה מחיר מופקע, יכולנו לקבל אותו שירות ב50% פחות.
לא ללכת איתם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל