יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”כרתים - לא מה שחושבים“
הרבה מאוד ישראלים מגיעים לנופש בכרתים, למלון הכל כלול, לנוח, להשתזף ולאכול. אולם אנחנו גילינו שכרתים היא מקום נפלא ומופלא לטיולים ושווה לגמרי לצאת מהמלון ולטייל קצת. לאלו שבוחרים לעשות זאת, הנה כמה מקומות מרהיבים: - המסלול הראשון כולל נסיעה לאילונדה - גם הוא מרכז תיירותי קטן ומקסים עם נמל קטן, מסעדות יפות וחנויות. כיף לטייל שם. משם ממשיכים לכפר הדייגים "פלאקה" המוכר והידוע מהספר "האי של סופיה". מקום קטן מקסים שקט רגוע ויושב על הים. כדאי מאוד לקחת סירה ולצאת לספינלונגה (אי המצורעים) ולראות כיצד חיו תושבי המקום דאז. (לא מומלץ לקחת סיורים מאורגנים מהמלון. סתם יקר ומיותר. רכב מהשכרה יעשה את העבודה מצוין). - המסלול השני הוא יציאה לכיוון העיר "רת'מינון (Rethminon). עיר נמל מרהיבה ביופייה שם אפשר לשוטט בין הסמטאות הקטנות ופשוט להתענג מהחנויות והאווירה. (קחו בחשבון שבשעות הצהריים הם הולכים לישון והכל יהיה סגור. - המסלול השלישי הוא לחובבי ים, שקט וספורט ימי: נסיעה לפינה הצפון מזרחית אל איזור שנקרא "VAI". חוף עם דקלים, חול לבן וים תורכיז. ממש תיאלנד במרחק של שעת טיסה מישראל. לחובבי גלישת רוח - במרחק נסיעה של רבע שעה תוכלו להגיע לחוף שנקרא "פליקסטרו" ושם לגלוש רוח במועדון "פריק".
הנסיעה ממרכזי התיירות היא דיי ארוכה (מסטלידה לקח לנו שלוש שעות נסיעה) אבל הדרך מהממת, הכפרים מרהיבים והאנשים נחמדים מאוד. כדאי לעצור בכל מיני נקודות ציון על הדרך. תיהנו!