ויזה ומעברי גבול במדגסקר ”עדכון ויזה למדגסקר“
סוף סוף הצלחתי לתפוס את שגרירות מדגסקר בישראל (יותר קונסוליה) שמנוהלת על ידי קונסול כבוד (חברת הכשרת הישוב), מכיוון שהטלפונים שמופיעים בכל מקום (כולל אתר משרד החוץ) לא מעודכנים!
קודם כל, הקונסוליה הפסיקה את פעילותה.
בעלי דרכון ישראל מקבלים ויזה כאשר מגיעים למדגסקר (Visa Upon Arrival). עד 30 יום זה בחינם, מעבר לכך צריך לשלם בשדה"ת.
אם מגיעים למדגסקר ממדינות שבהן יש קדחת צהובה, חייבים להראות חיסון כדי להיכנס למדגסקר (ממדינות אפריקאיות ודרום אמריקאיות. מי שמגיע למשל מצרפת, לא צריך חיסון).
הטלפונים המעודכנים של הקונוסוליה (למרות שהיא כבר לא פעילה, אבל עדיין יש אנשים שנותנים את המידע שאמרתי.
פקס: 03-7962211
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל