בטיחות ואזהרות בדרום אפריקה ”שבועיים וחצי בדרום אפריקה“
אנחנו טיילנו בדרום אפריקהבמשך שבועיים וחצי, באוגוסט, שזה אצלם חורף, כמו שאצלנו בפברואר. רצ"ב תיכנון לא כולל יומיים וחצי עבודה ביוהנסבורג. יום 1: יצאנו בטיסת אל-על בלילה שבין ראשון לשני, נחתנו ביוהנסבורג, ו-3 שעות אח"כ כבר היינו בדרך לשדה התעופה hoedspruit שנמצא צמוד לשמורה. ימים 2-3-4: שמורה פרטית Kapama 3 ימים, כולל טיול פרטי מ 9 בבוקר עד 15:45 לקניון בלייד (1500 רנד= 750 ₪). ימים 5-6-7 בנתיב הגנים מפורט אליזבט לנייזנה , פלטנברג ביי ופארק ציציקמה. יום 8: עדיין בנתיב הגנים, וילדרנס ומוסל-ביי. יום 9: לתוך היבשה לכיוון מערות קנגו. חלפנו על-פני העיר Oudtshhoorn ב-route 62 (דרך הברנדי) עד לעיר Montagu והלכנו לישון במלון Montagu country hotel. יום 10: ירדנו ממונטגו (דרך62) וחברנו לדרך החוף ב-Pearly beach עד הרמנוס. התאכסנו במלון וינדזור (3 כוכבים וחימום) ויצאנו עם משקפת מעבר לכביש לצפות בלויתנים. יום 11: שבת, יש 2 ירידי-שבת באיזור: האחד בסמיכות לבי"ס מונטסורי והשני ביציאה מן העיר. השיא היה בארוחת הערב ב deer hunter – סטייק t-bone צבי 850 גרם ב-70 ש"ח. ימים 12-13-14-15 עברו עלינו בקייפטאון. אפשר "להצטופף" בפחות ימים. התאכסנו b&b אצל david's בשכונת Green point כשמהמרפסת רואים את האצטדיון החדש. עשינו סיבוב עם האוטובוס האדום Citysightseeing , עלינו להר השולחן, יום כמעט בכיף התקווה הטובה, גני קירסטנבוש, וכמובן – ה Waterfront. יום נוסף עבר עלינו דרך היין סטלנבוש פרנץ'הוק ופאארל, ובדרך חזרה עצרנו לקניות ב-Canal city. אכלנו נקנקיית בורווס במסעדת Hussam ליד המלון. יום 16: טיסה מקייפטאון ליוהנסבורג, והביתה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל