גבעת הקפיטול (בניין הקפיטול) ”סיור בבניין הקפיטול“
כאשר מגיעים לרחבת בניין הקפיטול בוושינגטון, יש לרדת במדרגות לכיוון מרכז המבקרים התת קרקעי, שם משתרך תור ארוך על מנת להיכנס לבניין ולהירשם בחינם לאחד הסיורים המודרכים.
שימו לב: אין להכניס לבניין בשום אופן שתייה ואוכל (אנחנו קנינו בבוקר כריכים ושתייה ונאלצנו להשליך לאשפה). מומלץ להגיע ב-09:00 בבוקר, הבנתי שלאחר מכן ישנם תורים ארוכים ולאחר כמות מסוימת של מבקרים לא מכניסים יותר. הסיור מרתק ביותר, המדריך מספר על המבנה, על הפסלים של המנהיגים ועוד כל מיני סיפורים פיקנטיים. המבנה מרשים מאוד. ביקרנו שם ביום שבת ולכן לא יצא לנו להיתקל בחברי קונגרס או סנאט אמריקאיים. לאחר היציאה מבניין הקפיטול ניתן להמשיך לבניין בית המשפט הסמוך ולאחר מכן לספריית הקונגרס. זו הספרייה בעלת אוסף הספרים הגדול בעולם, מומלץ לעשות סיור בתוך מבנה הספרייה המרשים ביופיו. מהספרייה אפשר להמשיך לכיוון הגנים הבוטניים (10 דק' הליכה משם). הכניסה לגנים הבוטניים אף היא חינם. מחוץ לגנים הבוטניים ישנו אגם נחמד ולצידו פארק חביב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל