המלצה על חוזה המדריך ”המלצה על חוזה המדריך“
חזרנו מחופשה משפחתית של 3 שבועות בגואטמלה עם הילדים (18, 16 ו 12) .
כבר משלב התכנון בארץ ליווה אותנו מדריך מקומי בשם חוזה שעזר לנו בכל שלב ושלב של בחירת המסלול, המלונות והאטרקציות.
פגשנו אותו אחרי יומיים שהיינו באזור אגם פטן, משם המשכנו לטיקאל, למערות קנדלריה, סמוק שאמפיי, צ׳יצ׳יקסטננגו, אגם אטיטלן על כל כפריו, כמה ימים בחוף הפסיפי, הר הגעש פאקאיה, אנטיגואה וחגיגות סמאנה סנטה והבייתה.
גואטמלה מהממת ביופיה, ירוקה ומלאת יערות כשמה, צבעונית, ססגונית, אותנטית, נוף עוצר נשימה, ידידותית, מלאת תרבות ופולקלור, רוחנית ומאוד בטוחה לטיול.
ממליצה בחום על חוזה שהיה המדריך/נהג שלנו וליווה אותנו במרבית הטיול. מדריך מקצועי עם אנגלית מצוינת, בעל ידע עצום על התרבות, ההיסטוריה, ארכיאולוגיה, גאוגרפיה, קולינריה ומה לא.
חוץ מזה שהוא איש מקסים, אדיב, נעים הליכות שהחיוך שלו בבוקר היה סימן מבטיח שהולך להיות יום נפלא. הילדים מאוד התחברו אליו גם.
את הטיול עשינו ברכב שלו, רכב מרווח, ממוזג וחדש (עם וייפיי ובלותות׳:)) , אחלה פלייליסט ובקבוקי מים שחיכו לנו כל בוקר.
חוזה גם ידע לקחת אותנו למקומות הפחות מתוירים והראה לנו את גוואטמלה האמיתית. ממליצה בחום.
Jose Manuel Mazariegos Velasquez
48745468 502 +
אפשר ליצור איתו קשר בטלפון/וואטסטפ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל