המדריך לואיס אורלנדו ”חשדהו וכבדהו“
בתחילת השנה נסענו לטיול בקובה.בעקבות המלצות פנינו ללואיס וסיכמנו (מס' חודשים מראש) על טיול של שבוע, מסלול, מחיר וכו'.
בהתקרב המועד הודיע לי לואיס כי הוא יוכל להיות איתנו רק 3 ימים אבל הוא ידאג לנו לחבר שהוא מדריך מעולה עם אנגלית מצויינת.
הגענו לקובה שילמנו מראש לכל הטיול (כך לואיס ביקש) .אחרי יומיים הוא הודיע לנו שהוא נאלץ לעזוב אותנו (בניגוד לסיכום על 3 ימים) .המחליף שלו היה עם ידע מינימלי באנגלית וכתוצאה מכך תקשורת רצוצה.
התברר לנו כי המחליף שלו הינו אחד מהנהגים בחב' שחר גל ואינוו משמש כמדריך.הוא הביא איתו חוברת בעברית שהוציא לאור שחר גל, שבה ביו הסברים על כל האתרים.
התברר לנו שכיום לואיס בחלק ניכר מהמקרים מעסיק נהגים שאותם הוא משווק כמדריכים.
לואיס עצמו מדריך מעולה, דובר אנגלית מצויינת עם ידע נרחב.אבל אם הוא בעצמו לא מדריך אותכם חפשו מישהו אחר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל