יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”עוד צימר מומלץ מאוד“
הזמנו 3 לילות לינה בצימר ברברה לאחר קריאת כתבה שהזכירה אותם באתר וואלה.
הצימר נמצא בכפר קטן ושלו קרוב לאזור האגמים, להליין ולאבטנאו. קידמו אותנו בעלי הצימר, אנדי ומרטינה היידן, זוג צעיר חביב ומכניס אורחים. אנדי באנגלית מצויינת נתן לנו טיפים על טיולים ואטרקציות באזור כולל כרטיס הנחות אזורי. אנדי הציע לנו לאכול בצימר ארוחת ערב ממיטב המטבח האוסטרי שהתברר לנו שאשתו וחמותו מכינות. מחיר הארוחה זול מאוד מה שהביא את רוב האורחים להצטרף לארוחה.האוחה הורכבה מ-3 מנות והיתה טעימה ומשביעה.
גם החדר שקיבלנו היה גדול ונעים וכלל מרפסת.
לסיכום-מומלץ ביותר.