הזמינו online
בלו ביי ביץ ”מלון מקסים בנוי בסגנון מקומי מוקף בגנים יפייפיים“
הזמנו חצי פנסיון וזה בהחלט הספיק. יש במלון מספר מסעדות וקונדיטוריה שבהם אפשר להשלים ארוחות במקרה הצורך. הצוות מקסים וקשוב לצרכיך. ארוחות הבוקר די חוזרות על עצמן אבל ארוחות הערב מגוונות מאוד וכל יום יש ארוחה בסגנון אזור אחר בעולם. בערבים יש הופעה של להקות מקומיות ששרות ובחלקן גם רוקדות.נהנינו מאוד!
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל