יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”כל הבנקים בארץ לוקחים עמלה גבוהה“
הבנקים מפרסמים בתשלום ויש להם אינטרס ברור ולכן אינם מיהמנים. בהקשר למטבע הרובל הם מחליפים בשער גבוה כנראה כדי לגבות את עצמם במקרה של תנודתיות גדולה בשער. בכל מקרה התרחקו מהבנקים בארץ.