יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”מלון מצויין 2 דקות מהמטרו תחנה מרכזית“
מלון 4 כוכבים ברמה גבוהה. חדרים גדולים נקי ואסטטי. מזגן מצוין. מקלחת מצוינת מאובזרת היטב.
ארוחת בוקר טובה מאוד. בלובי עוגיות שתייה קרה חמה כל היום חופשי. 2 דקות מהמטרו הצמוד לתחנה המרכזית. צוות אדיב ומקסים. בקבלה אפשר לקנות כרטיס למטרו. בלובי מזמינים משקה ומקבלים ארוחה קלה פיצות גבינות נקניק וכ”ו חופשי. מומלץ מאוד..