שמורת הטבע במפרץ הנאומה ”שמורת הטבע במפרץ הנאומה- לא חובה“
למרות שיש מספר מקורות מידע שממליצים על המקום כאזור השנירקול, הדגה שם אינה עשירה והמקום תיירותי. ציוד השנורקל לא הכי הכי ותדרשו לשלם בנוסף על לוקרים וחניה.
אם בכל זאת חשקה נשפשם לראות על מה ולמה, מומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס חניה וכדי לשנרקל במים צלולים.
העליה מהחוף חזרה לחניה תלולה ואחרי כמה שעות בים גם תהיו עייפים. לכן ממלץ לשלם על קלנועית שתוריד אתכם מהחניה ותחזיר אתכם.
כדאי להצטייד במים, נשנושים וקרם הגנה.
בילינו במקום כשלוש שעות, אבל לא התלהבנו מעושר הדגה. בהמשך הגענו למאווי ואפשרויות השנרקול שם גדולות וחווייתיות יותר (או סרטונים בבלוג שלי על מאווי) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל