טיפוס להר היהלום ”דיימונד הד, אטרקציה חובה בהוואי מדריך“
הגענו ב7:45 והחנייה הייתה כבר כמעט מלאה (ועולה 5 דולר) המסלול הוא באורך של 1.3 ק״מ לכיוון (הלוך בעלייה חזור בירידה) מתחילים בעלייה מתונה ואז מגיעים למדרגות ואחריהם מנהרה חשוכה (אל דאגה רואים לאן הולכים) . אח״כ יש פיצול: ימינה- עולים 99 מדרגות בשיפוע חד ואז עוד 52 בספירלה (זהירות על הראש בסוף) . שמאלה- עלייה יותר מתונה עם פחות מדרגות. עלינו מצד ימין כדי להגיע יותר מהר למעלה. התצפית מלמעלה מהפנטת! היא משקיפה על הונולולו, הים והכפרים שמסביב. חשוב להגיע ביום שיש בו ראות טובה! למטה מוכרים שייק של אננס/תות/מנגו/גויאבה (מומלץ! ) עולה 5 דולר ויש גם אפשרות לשתות מאננס גדול וזה עולה 10 דולר. כל העניין לקח לנו לקח לנו כשעה וחצי. כשיצאנו כבר היה תור ענק של מכוניות שחיכו שמישהו ייצא מהחנייה. המקום נפתח ב6 (תוודאו שוב בגוגל) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל