חברת אל על תחל כאמור ביום ראשון הקרוב (16/2) בשדרוג טרקלין המלך דוד בנתב"ג, שייסגר למספר שבועות לטובת השיפוץ וצפוי להיפתח מחדש במהלך חודש מרץ, עם עיצוב חדשני וחוויית אירוח משופרת ויוקרתית.
במהלך תקופת השדרוג תציע אל על מגוון פתרונות אירוח חלופיים: טרקלין לקוחות הנוסע המתמיד במעמד TOP PLATINUM יישאר פתוח ויעבור גם שדרוג בהמשך, ולקוחות במעמד PLATINUM יוכלו ליהנות מאירוח בטרקלין דן החדש בשלוחה E בנתב"ג. לקוחות במעמד GOLD, יקבלו בשלב הצ'ק אין שוברי אירוח למגוון מסעדות ובתי קפה ברחבי נמל התעופה, כולל שוברים לנלווים (על פי תנאי הזכאות).
סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "כחלק מהתהליך שאנו מובילים לשדרוג איכות וחווית השירות בקרקע ובאוויר, טרקלין 'המלך דוד' האהוב יעבור שינוי שיעניק ללקוחותינו חוויית אירוח יוקרתית ומתקדמת, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים שאנו מחויבים אליהם. אנו מזמינים את לקוחותינו ליהנות מהשירותים החלופיים בתקופת השדרוג ומצפים לפתוח עבורם את הטרקלין המחודש בקרוב".