חדשות תיירות ותעופה

כל הקודם זוכה: סייל מטורף של כרטיסי טיסה לסתיו 2024

התקופה האהובה עלינו בשנה הגיעה! חברת הלואו קוסט הפופולרית פותחת היום (חמישי) את הסייל השנתי שלה לסתיו 2024, והזריזים שביניכם יוכלו ליהנות ממחירים נמוכים במיוחד ליעדי החברה בכל רחבי העולם
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: כל הקודם זוכה: סייל מטורף של כרטיסי טיסה לסתיו 2024
צילום: depositphotos/ adameq2

חברת הלואו קוסט איזיג'ט, שמפעילה קווים מתל אביב למגוון יעדים כולל אמסטרדם, ברלין, מילאנו, לונדון, פריז, ניס, ז'נבה ובאזל, פתחה כאמור היום בבוקר, את מכירת הכרטיסים המיוחדת לעונת הסתיו בשנה הבאה.

זו הזדמנות מצויינת להתנתק קצת מהמצב הבטחוני ולהתחיל לתכנן את החופשה הנכספת ביום שאחרי. מומלץ להכין את התאריכים המבוקשים מראש ואז לפתוח במקביל גם את אתר איזיג'ט וגם את אפליקציית איזיג'ט (שבד"כ מציגה את המבצעים לפני האתר).

אל תשכחו לרענן את האתר והאפליקציה כל הזמן, כדי לקבל את המחירים הכי עדכניים, רק קחו בחשבון שהמחירים עולים מהר מאוד ולכן מומלץ לסיים את הרכישה מהר ככל האפשר, ברגע שאתם מאתרים מחיר אטרקטיבי.

נזכיר כי כרגע איזיג'ט לא מפעילה טיסות לתל אביב עקב המצב הבטחוני. לאלו מכם שחוששים לגבי ביטולי טיסות עקב המלחמה, אל דאגה! מדיניות הביטולים של איזיג'ט גמישה מאוד ותאפשר לכם לקבל זיכוי כספי מלא על ביטול טיסה או שובר לטיסה חלופית למדינה אליה הייתם אמורים לטוס.