חדשות תיירות ותעופה

וולקאם באק: בריטיש איירווייז מודיעה על תאריך חזרה לישראל

חברת הדגל של בריטניה, בריטיש איירווייז, הודיעה כי תשוב לישראל ב-1 באפריל. על מנת לתפעל את הקו המחודש, החברה תבצע מספר התאמות בהן שימוש במטוס צר גוף, שינוי תפריט הטיסה ועצירת ביניים בלרנקה, בטיסות הממריאות מלונדון לתל אביב
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: וולקאם באק: בריטיש איירווייז מודיעה על תאריך חזרה לישראל
צילום: depositphotos_Foto-VDW

חברת התעופה הבריטית, בריטיש איירווייז, הודיעה היום (ה') על תאריך חזרה רשמי לישראל. ב-1 באפריל תחזיר ענקית התעופה את הקו מתל אביב ללונדון, במהלך שדרש מהחברה לא מעט התאמות ושינויים.

בין ההתאמות שנדרשו לתפעול הקו החדש, בריטיש אירוויוז תעבור להפעיל את הטיסות באמצעות מטוס צר גוף, זאת לעומת מטוסי ה-AIRBUS A350 ובואינג 777, בהם משתמשת חברת התעופה בשגרה. בהתאם לשינוי החדש, יבוצעו התאמות גם בתפריט אשר יוגש לנוסעים וכן במושבי המטוס במחלקת עסקים.

שינוי דרמטי נוסף בטיסות הממריאות מלונדון לתל אביב יכלול עצירת ביניים בלרנקה, לצורך החלפת צוותים – דרישה שהגיעה מטעם חברת הביטוח. הטיסות בכיוון ההפוך, מתל אביב ללונדון, יטוסו ישירות ליעד ולא יכללו עצירות.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

עדכוני חדשות האחרונים

דילים לחופשה המושלמת

המיוחדים שלנו

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?