חדשות תיירות ותעופה

מ-69 יורו לכיוון: בלו בירד תוסיף 5 טיסות שבועיות ליעד האהוב

רק בשבוע שעבר חידשה חברת התעופה בלו בירד את קו ישראל-אתונה וכבר ממחר (8 בפברואר) תמשיך להעמיק את פעילותה בישראל ותפעיל 5 טיסות שבועיות ללרנקה
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: מ-69 יורו לכיוון: בלו בירד תוסיף 5 טיסות שבועיות ליעד האהוב
באדיבות בלו בירד

קשה לעקוב אחרי לוח הזמנים של חברות התעופה הזרות בישראל. בעוד שחברות תעופה שהיו אמורות לחזור לארץ מבריזות בדקה ה-90, חברות תעופה אחרות ממשיכות להעמיק את פעילותן בישראל.

אחרי שחידשה בשבוע שעבר (ה') את טיסותיה בקו ישראל-אתונה, צפויה חברת התעופה היוונית בלו בירד להרחיב את פעילותה בישראל ולהפעיל עוד 5 טיסות שבועיות ללרנקה, כבר ממחר (8 בפברואר).

עם הוספת הטיסות ללרנקה, בלו בירד תפעיל בסך הכל 14 טיסות שבועיות: 9 טיסות שבועיות לאתונה ו-5 טיסות נוספות ללרנקה.

כזכור, חברת התעופה בלו בירד, התייצבה לצד ישראל מאז פרוץ הלחימה והקצתה מאות כרטיסי טיסה בחינם לחיילים שגוייסו בצו 8. בשגרה, מפעילה חברת התעופה טיסות לשלל יעדים אהובים על ישראלים בהם פאפוס, בודפשט, פראג ואיי יוון הפופולריים בהם מיקונוס, כרתים וקוס.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?