שאטו דו - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

שאטו דו (Château-d'Œx) הוא אתר סקי קטן, היושב בגובה של 970 מ' ואשר ידוע בשל פסטיבל הכדורים הפורחים השנתי, הגדול ביותר בהרי האלפים. יחד עם פעילות האפרה סקי, המסעדות וחיי הלילה בעיירה ובסביבתה - זהו בהחלט אתר שכדאי להכיר. בכתבה הבאה.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: שאטו דו - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה
© עידן קרמזין

אפרה סקי

קיימים מעט אתרי סקי בהם קיימת האופציה לעצור בבית קפה או בר, בירידה מהמדרונות, לישיבה ממושכת במרחק של כ-20 ק"מ מהמלון וכל זאת, בראש שקט, מבלי לדאוג לאוטובוס האחרון שמגיע לעיירה. בשאטו דו תוכלו לעשות את זה בלי כל בעיה, תודות לסקי-פס המקומי אפשר לתפוס את הרכבת בחזרה לעיירה מ-Zweissemen, Saanenmoser, Rougemont, Saanen או גשטאד (Gstaad) כמעט בכל שעה בערב. אחת האופציות היא לעצור במתחם בריכת השחייה הנפלא בגשטאד לטובת טבילה מרעננת, בדרך למלון. אופציה טובה נוספת תהיה להגיע למלון, להחליף בגדים (אולי גם לאכול) ולנסוע לחוות את סצנת האפרה סקי השופעת בגשטאד. בעיירה תמצאו גם קזינו יחסית חדש. ה-Chesery Bar וה-Stöckli Bar, הממוקמים באיזור Bernerhof, לרוב מומלצים כמקומות טובים ושקטים כדי לשתות בירה.

מסעדות בעיירה

המסעדות באיזור שאטו דו הן טיפוסיות מאוד ופזורות בכפרי האיזור, אלו מציעות תפריט מנות אופייניות לאיזור עם גבינות, נקניקים ויין משובח של קנטון וו כמעטפת ראויה לכל ארוחה. בין המסעדות נמצאת ברסרי דה לור (Brasserie de l'Ours), בכתובת: Pl. centrale, 1660 Château-d'Oex; אתר אינטרנט: www.brasseriedelours.ch. בעיירה Rougemont, נמצאת בין השאר מסעדת Le Braconnier, בכתובת: Henchoz-Roch Eliane, 1659 Rougemont. כמו כן, בעיירה Les Moulins, תמצאו את מסעדת De la Croix d'Or, בכתובת: Bertholet Pierre-André, oute de Gruyère 41, 1660 Les Moulins. נחמד לחפש את אותן המסעדות הקטנות בכל עיירה, שאולי לא נראות מפוארות, אבל המנות והמרכיבים הם בהחלט טעימים וטריים מאוד.

חיי לילה

בעיירה שאטו דו פועלים כמעט כתריסר ברים שוקקים, במידה ורוצים להישאר קרוב למלון, יחד עם הדיסקןטק המקומי לה במבה (La Bamba), שבדרך כלל עמוס בעונה.

נבחר ותורגם מאתר www.j2ski.com על ידי מערכת אתר למטייל.