אתר הסקי לה קלוזה

אתר לה קלוזה הקרוב לג'נבה נראה כמו אתר סקי קלאסי, ומשלב מגוון גדול של פעילויות שתורמות לאטרקטיביות שלו בקרב הגולשים.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: אתר הסקי לה קלוזה

העיירה ואתר הסקי לה קלוזה

לה קלוזה הוא כפר צרפתי מסורתי המתאפיין בבקתות עץ כפריות לצד מבני ארכיטקטורה מודרנית. זהו כפר ששמר על צביונו לאורך השנים מכל הבחינות, ומאידך, נפתח בראשית המאה לתיירות מהסביבה ולכן התפתח רבות.

למרות שהאתר משמש בעיקר עבור גולשים ברמה בינונית, ניתן למצוא בו גם כמה מסלולים למתקדמים באזור שמתחת ל- Massif De Balme. הסקי פאס של האתר חל גם על האתר הסמוך Le Grand Bornand ומאפשר כניסה ל-200 קילומטרים של מדרונות המתאימים לכל סוגי הגולשים. חובבי סנובורד יהנו מפארק משוכלל וגם ממתקני ה-halfpipe וה-quarterpipe. סנובורדיסטים ברמה בינונית וגם מתקדמת יהנו כאן - באתר שני בתי ספר ללימוד גלישת סנובורד (International Snowboard & Ski School Sno-Acadamie).

האתר הוא אתר סקי צרפתי מסורתי המציע פעילויות רבות גם בשעות האפטר-סקי דוגמת דיסקוטק L`Ecluse שנחל מואר זורם מתחת לרחבת הריקודים השקופה.יש שמרחיקים עד אנסי הסמוכה כדי לבלות שם בקסינו הגדול. האתר פופלרי ביותר בקרב תושבי האזור ובסופי שבוע הופך עמוס בגולשים מג`נבה ואנסי.

הגעה: La Clusaz ממוקם במרחק של 50 קילומטרים מג`נבה, שדה התעופה הבינלאומי הקרוב ביותר. תחנת הרכבת הקרובה ביותר לאתר היא באנסי, המרוחקת ממנו בכ-20 קילומטרים.

פעילויות באתר

מעבר לסקי ניתן להנות באתר מטיולים רגליים, סיור מודרך בכפר שכולל הסברים על עברו, אגדות ומסורות מקומיות, אירוח וביקור מודרך בבתי החווה המסורתיים, טיולים במזחלות שרתומות לסוסים ועוד.

• פעילויות במתחמים סגורים: 4 מכוני כושר עם ספא צמוד, ספריה, קולנוע, מופעי בידור של צוות האתר.
  • פעילויות נוספות: מסלולי הליכה, מתחם בריכות ענק (Aqua Center), קארטינג.