על ההר בלה קלוזה - מסלולים, הדרכה, סנובורד, מסעדות ועוד

לה קלוזה בצרפת הינו אתר סקי היושב בתוך כפר עתיק ויפהפה. האתר מציע חווית סקי למשפחות, מיועד בעיקר לגולשים מתחילים ובינוניים וכן לגולשי סנובורד. יש באיזור חמישה איזורי סקי במגוון מסלולים ואם תרצו להרחיק - לא חסר לאן.
מערכת אתר שלג
תמונה ראשית עבור: על ההר בלה קלוזה - מסלולים, הדרכה, סנובורד, מסעדות ועוד
Pascal Lebeau - La Clusaz ©

אזורי הגלישה והמסלולים

לה קלוזה (La Clusaz) הינו אתר סקי הממוקם בכפר יפהפה בצרפת ומציע חווית גלישה באווירה כפרית וסביבה משפחתית. האתר מתאים במיוחד לאלו המגיעים עם חבילת סקי משפחתית. גולשים מתחילים ובינוניים וסנובורדיסטים ימצאו פה מענה לכל מאוויהם מאתר סקי וניתן למצוא גם מגוון מסלולים למתקדמים באיזור הקרחון Massif De Balme. הסקי פאס מאפשר לגלוש גם באתר הסמוך Le Grand Bornand, המקושר אל לה קלוזה באמצעות מעליות וכך מתאפשרת כניסה ל-200 קילומטרים של מדרונות נוספים.

סקי בצרפתסקי בצרפת

בלה קלוזה יש חמישה אזורי סקי ואפשרי בכל יום לגלוש באזור אחר. בפסגת ההר Beauregard ניתן לגלוש למטה במסלולים יפהפיים בתוך יערות. לגולשים ברמה גבוהה מומלץ לגלוש באזור Massif Del Aguille - שם מספר מסלולים ארוכים ומאתגרים. עוד אזור מצוין עם כמות גדולה של שלג בעונה הוא אזור Massif De Blame. למחפשים עניין - אפשר לחזור מאזור זה חזרה לעיר במסלול גלישה מקסים הנע בין עצים. באופן כללי, האתר מתאים לכל הרמות, גולשים ברמה גבוהה בלבד יכולים לנסוע לאתר Le Grand Bonarand.

סנובורד בלה קלוזה

יש הטוענים כי לה קלוזה הוא גן עדן לסנובורדיסטים, לכל רמת גלישת סנובורד ניתן אזור המותאם לרמת הגלישה המבוקשת. יש באתר סנופארק עם אטרקציות מגוונות (משטחים, באמפים, חצי צינור). כל גולש סנובורד בכל רמה ימצא שפע של אפשרויות גם אם בפארק המשוכלל וגם ממתקני ה-Halfpipe וה-Quarterpipe.

בתי ספר וסקי עם ילדים

באתר שבעה בתי ספר לסקי וכולם מציעים מחירים דומים לשיעורים פרטיים וקבוצות. יש באתר בית ספר מיוחד לסנובורד שנקרא סנו אקדמי ומציע מגוון תוכניות לימוד בתחום. מחיר שעה מדריך פרטי לזוג עולה 40 יורו ולשלושה ומעלה 52 יורו, תלוי בגודל הקבוצה, ליום שלם בסביבות 300. באתר מספר מועדונים המתמחים בטיפול בילדים ושמרטפות לגילאים שונים ועם אטרקציות שונות.

מסעדות על ההר

באתר מגוון מסעדות הרים טובות המציעות מזון האופייני לחבל הייחודי הזה, המבוסס על תפוחי אדמה, פשטידות, גבינות ובשרים. להלן שתי המלצות:

• Borderan מסעדה היושבת במלון בשם זהה, הממוקם ממש ליד המסלולים, עם מרפסת גדולה. אתר אינטרנט: www.hotel-borderan.com
  • Le Télémark Café מסעדה הפתוחה יום יום, נמצאת באיזור Massif de l'Etale. אתר אינטרנט: telemarkcafe.com