לה קלוזה - מידע שימושי על העיירה

לה קלוזה הוא אתר סקי צרפתי המתהדר בעיירה עם מבני עץ כפריים, ארכיטקטורה עתיקה ויופי קסום. אתם מוזמנים להגיע לכאן גם מבלי להיות חובבי סקי והאתר ידידותי למשפחות ומציע מגוון אטרקציות, סיורים בסביבה ומסעדות עם אוכל מקומי.
מערכת אתר שלג
תמונה ראשית עבור: לה קלוזה - מידע שימושי על העיירה
Pascal Lebeau - La Clusaz ©

נא להכיר - לה קלוזה

לה קלוזה הוא כפר צרפתי עתיק המתאפיין בבקתות עץ כפריות לצד מבנים מודרניים. במרכז הכפר ניצבת הכנסיה שבראשה בולט הצריח ממרחקים. האווירה בכפר היא אלפינית ושקטה, אין כאן רעש ובלאגן. האתר ידידותי לילדים ולמשפחות ומציע שקט ונוחות לבאים. האווירה השקטה והנינוחה של העיירה מושכת אליה משפחות ומבקרים, שמעדיפים לבלות את הערב בארוחה שקטה או בילוי סולידי ולא במועדוני ריקודים, אם כי יש כאן מספר ברים ובסופי השבוע הם מלאים.

סקי בצרפתסקי בצרפת

הגעה אל לה קלוזה

לה קלוזה נמצאת במרחק 60 קילומטר משדה התעופה של ג'נבה (שווייץ). אפשרי להגיע אליה באוטובוס מג'נבה לעיירה אנסי ומאנסי ללה קלוזה - מרחק של 20 ק"מ. אפשרי להגיע ברכבת מפריז מרחק של 3.5 שעות לאנסי. בתוך העיירה הכל קרוב ואין צורך בהסעות, או רכב.

פעילויות נוספות בעיירה

פעילויות במתחמים סגורים: ארבעה מכוני כושר עם ספא צמוד, ספריה, קולנוע, מופעי בידור של צוות האתר.
פעילויות נוספות: מסלולי הליכה, מתחם בריכות ענק, קארטינג. גלישת מזחלות, החלקה על הקרח, טיול בשלג ועוד. בימי שני מתקיים במרכז הכפר שוק איכרים ובלילה מארגנים הסוחרים תהלוכת לפידים, שכוללת גם טעימות יין. אחת לשנה בחודש דצמבר מתקיים הקרנבל של העיר לרגל חג המולד. החגיגות יחלו עם תרועת החצוצרות ויכללו מצעדי רחוב, מוסיקה וזיקוקי דינור.

מסלולי טיול באזור

במרחק לא רב מאנסי או מג`נווה מגיעים לאיזור כפרי מקסים מלא בתי עץ בסגנון סבויי, חוות ועיר ציורית שבמרכזה אזור עתיק ובו מגדל כנסיה הבולט לכל הכיוונים והכל ציורי ציורי- ממש כמו בגלויות. אפשר לצאת לטיול באנסי הנמצאת במרחק 20 דקות נסיעה. זוהי עיר מדהימה ועתיקה, עם אגמים ובניה עתיקה, שוכנת על שפת אגם אנסי, יש בה חגיגות רבות במהלך השנה ובאוגוסט מופע זיקוקים מיוחד – החג של האגם. בקרו גם באימפריאל פאלאס המרשים.