חדשות תיירות ותעופה

הבהלה לכרטיס: כרטיסי החינם של אל על אזלו תוך שעה, אבל עוד לא מאוחר לנסות שוב

כשעה לאחר שפרסמה אתמול (ג') אל על את הטבת החיילים הנדיבה שלה, במסגרתה חיילי סדיר ומילואים יוכלו לקבל עשרות אלפי כרטיסים ליעדים נבחרים בחינם, אזל מלאי הכרטיסים. אלא שעוד לא מאוחר לנסות לתפוס כרטיס טיסה, שיוצעו מחדש היום ומחר
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: הבהלה לכרטיס: כרטיסי החינם של אל על אזלו תוך שעה, אבל עוד לא מאוחר לנסות שוב
צילום: עידו וכטל

חיילים ומשרתי מילואים שניסו להיכנס אתמול בשעה 20:00 לאתר של אל על נתקלו בניתוקים, בעיות שרת וגלישה איטית. הסיבה לכך כמובן הייתה המבצע הנדיב של אל על, במסגרתו הוצעו אלפי כרטיסים בחינם (למעט מיסי נמל) לחיילי סדיר ומשרתי מילואים.

כשעה בלבד מפרסום ההטבה, אזלו כעשרת אלפי כרטיסים ראשונים וההטבה נסגרה למזמינים. לאור הביקוש הגבוה, אל על תציע מלאי נוסף של אלפי כרטיסים ביומיים הקרובים. היום (ד') יפתח מלאי חדש בשעה 16:00 ואילו מחר יוצעו עוד אלפי כרטיסים נוספים, גם כן בשעה 16:00.

שימו לעצמכם תזכורת ונסו את מזלכם, באתר אל על »

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?