חדשות תיירות ותעופה

לידיעת הנוסעים: חברת התעופה ארקיע בבשורה לטסים

לקראת הקיץ, חברת התעופה הישראלית ארקיע מציעה מדיניות חדשה, ביצעה שדרוג משמעותי במערכת הצ'ק אין של טיסותיה הפנים ארציות לאילת ותקפה את תעריפי הגבייה על כבודת נוסעים. "כחלק משדרוג השירות לנוסעים בקו לאילת, אנו מציעים חווית הגעה נוחה וחסכונית יותר". כל המידע בפנים
מאי יצחייק
תמונה ראשית עבור: לידיעת הנוסעים: חברת התעופה ארקיע בבשורה לטסים
צילום: באדיבות ארקיע

חברת ארקיע ביצעה לאחרונה שדרוג משמעותי לנוחיות הנוסעים במטרה לאפשר לנוסעי ארקיע לחסוך זמן יקר ולדלג על התורים הארוכים בשדה התעופה. החברה שדרגה את מערכת הצ'ק אין של טיסותיה הפנים ארציות לאילת ומעתה והלאה, תוכלו לבצע צ'ק אין בנוחות מריבית דרך הטלפון הנייד או המחשב הביתי שלכם.

בנוסף, החל מה-17 למרץ, ייכנסו לתוקף עדכונים בתעריפי הגבייה על כבודת הנוסעים, כאשר טרולי יעלה 10 ש"ח לכוון בהזמנה מראש או באונליין ו-15 ש"ח לכוון בצ'ק אין בשדה התעופה. כבודת בטן במשקל עד 20 ק"ג תעלה 20 ש"ח לכוון בהזמנה מראש או באונליין, ו-30 ש"ח לכוון בצ'ק אין בשדה התעופה.

לנוסעים המזמינים טיסה במחיר מלא, בסך 377 ש"ח לנוסע או 271 ש"ח לתושב אילת, מובטחת כבודה עד 20 ק"ג וטרולי עד 8 ק"ג ללא תוספת עלות.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, ציין: "כחלק משדרוג השירות לנוסעים בקו לאילת, אנו מציעים חווית הגעה נוחה וחסכונית יותר. אנו מעודדים את לקוחותינו לנצל את האפשרות לבצע צ'ק אין מראש ולהגיע ישירות לשער העלייה עד 30 דקות לפני המראה.

ברלוביץ הוסיף כי: המדיניות החדשה שלנו, המבוססת על המגמה העולם התעופה, מאפשרת מחירי טיסה נמוכים יותר ללא כבודה ומספקת אפשרות לשדרוגים נוספים בתוספת תשלום, מה שמאפשר לנוסע לבחור איך לטוס בהתאם לצרכיו"

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?