ניסיתם להזמין בימים האחרונים דרך ריינאייר ונתקלתם בקשיים? אתם לא לבד. בימים האחרונים גולשים ישראלים רבים מדווחים על שגיאה בניסיונות להזמין כרטיס טיסה דרך ענקית הלואו קוסט הפופולרית. כלל הגולשים דיווחו על שגיאה שמופיעה באותו השלב – בסיומה של ההזמנה ולאחר הזנת כרטיס האשראי.
הגולשים השונים העידו כי התקלה חזרה על עצמה גם בהזנת כרטיסי אשראי חלופי אחד או יותר. חלק מהגולשים דיווחו כי התשלום התקבל בסופו של דבר כאשר השתמשו בשירות Paypal או כשהזמינו דרך האפליקציה של חברה, בעוד שאחרים אמרו שגם שימוש באפליקציה של החברה לא פתר את הבעיה.
נתקלתם בתקלה בהשלמת התשלום באתר החברה או באפליקציה? ריינאייר ממליצה על מספר פעולות שעשויות לפתור את התקלה:
- השתמש בדפדפן העדכני ביותר של Google Chrome
- עבור למצב גלישה בסתר לאחר הסרת היסטוריית הגלישה והעוגיות.
- השתמש בגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית Ryanair. אם כבר התקנת את אפליקציית Ryanair, ייתכן שיהיה עליך רק לעדכן לגרסה העדכנית ביותר דרך Play Store (אנדרואיד) או App Store (iOS) - אם לא, תוכל להוריד את הגרסה העדכנית ביותר.
- בדוק את החיבור שלך אם אתה משתמש ברשת Wi-Fi ביתית, עסקית או ציבורית, רשת קווית קבועה, כלומר, רשת LAN, 3G/4G נייד וכו'. ייתכן שיהיה עליך לתקן בעיות חיבור אלה או לנסות להשתמש במכשיר אחר או בסוג חיבור אמין יותר לאחר ביצוע השלבים לעיל (1 - 3).