שלג לגולשי סקי וסנובורד

צל אם זי - מידע על אתר הסקי

צל אם זי מציע אפשרויות סקי במשך כל עונות השנה בזכות אוטובוס הנוסע לקרחון ב-Kaprun השכנה. בקיץ אפשר להנות מהשילוב הנדיר של סקי ביום ומסיבת חוף באגם בערב. הנה מידע על אתר הסקי.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: צל אם זי - מידע על אתר הסקי

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-08/04/2021

• הכניסה לאוסטריה אפשרית לאזרחי האיחוד האירופי ומדינות אמנת שנגן בלבד.
  • הכניסה למדינה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים למשלוחים וטייק אווי בלבד.
  • מרבית העסקים סגורים ורק עסקים הנחשבים חיוניום כרגע פתוחים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 20:00-06:00.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

צל אם זי (Zell am See) הוא בעצם עיירה קטנה לחופי אגם Zell עם מרכז נקי מכלי רכב ומבחר גדול של חנויות, מסעדות ופעילויות ``אפרה-סקי``. Zell מציעה אפשרויות לסקי במשך כל עונות השנה בזכות אוטובוס הנוסע לקרחון ב-Kaprun השכנה. בקיץ אפשר להנות מהשילוב הנדיר של סקי ביום ומסיבת חוף באגם בערב.

מסלולי הסקי של Zell am See, באורך כולל של 80 ק"מ, ממוקמים על הר Schmittenhohe שמאחורי העיירה. האזור כולו מציע 150 קילומטרים של מסלולי גלישה. יש פארק לסנובורד וגם מתקן halfpipe. יש כ-200 קילומטרים של מסלולי קרוס קאנטרי. האזור נגיש ממספר נקודות, אך רוב השוהים במרכז אגם Zell מעדיפים את הרכבל שבסיסו במרחק הליכה קצר ממרכז העיר. אל תפספסו את הגלישה בקרחון Kaprun. אוטובוס סקי נוסע לקרחון כל 20 דקות בעונה , ופעם בשעה בשארית השנה. זמן הנסיעה הוא כ-30 דקות ומחיר הנסיעה כלול בפאס. כעקרון אין בעיה או לחץ בעליה במעליות אך לעיתים בחזרה לעיר יכולים להסתמן איחורים.

סנובורד: פארק גלישה קטן עם חצאי צינור מתאים לרמה בינונית ומעלה

פעילות במתחמים מקורים: בריכת שחיה, סאונה, מיטות שיזוף, מכון בריאות, ספא, טניס, סקווש, באולינג, מוזיאון מכוניות, גלרית אמנות, מסאז`, משטח החלקה על הקרח מקורה. פעילות נוספות: משטח החלקה על גלגיליות ומשטח החלקה על הקרח, רכיבה, טיסה במטוס מעל האזור, מזחלות שלג, מטווח, שחיה לא מקורה

הגעה: Zell am See ו- Kaprun נמצאים במרכז אוסטריה, 80 ק"מ מזלצבורג ו-240 ממינכן, גרמניה. זמן הנסיעה הוא כ-90 דקות מזלצבורג ושלוש שעות ממינכן.

מה חדש ב - 2010: הגונדולה בת 6 המושבים תחליף את זו של 3 המושבים, מערכת תותחי שלג תכסה עד 100% מהשטח ואזור ילדים חדש צפוי להיפתח מתחת לגונדולה Schuttdorf.

למידע על נתוני מעליות, מזג אוויר ועוד על צל אם זי, הקליקו כאן.

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-08/04/2021

• הכניסה לאוסטריה אפשרית לאזרחי האיחוד האירופי ומדינות אמנת שנגן בלבד.
  • הכניסה למדינה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים למשלוחים וטייק אווי בלבד.
  • מרבית העסקים סגורים ורק עסקים הנחשבים חיוניום כרגע פתוחים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 20:00-06:00.