מורזין - מסלולים, הדרכה, סנובורד, מסעדות ועוד

מורזין נחשב לאתר הסקי הגדול ביותר מבין 13 אתרי הסקי שנמצאים באזור Les Portes du Soleil המקשר בין צרפת לשוויץ. רוב המבקרים בו הם אנגלים ואמריקאים והוא מציע גלישה לכל הרמות ובמיוחד לגולשי סנובורד, שמוזמנים לגלוש גם באתר השכן - אבוריאז
מערכת אתר שלג
תמונה ראשית עבור: מורזין - מסלולים, הדרכה, סנובורד, מסעדות ועוד

אזורי הגלישה והמסלולים

הנקודה הגבוהה ביותר: 2300 מטר
 הנקודה הנמוכה ביותר: 950 מטר

אתר הסקי מורזין (Morzine) ממוקם בגובה של 1000 מטרים. כדי ליהנות ממסלולים העמוסים בשלג יש לעלות עם המעליות במעלה ההר. אתר היציאה לסקי הטוב ביותר נמצא באבוריאז (Avoriaz) הממוקם 800 מטרים מעל למורזין ונחשב לגן עדן לגולשים. במורזין מעל ל-50 מלונות, 39 מסעדות ו-25 חנויות סקי. למרות שמורזין נחשבת נמוכה, יש בה רשת מעליות משוכללת המאפשרות לטפס בקלות לגובה רב לאיזורים כמו Chamossière ובטיפוס מעלה ניתן להגיע למסלולים של אבוריאז. המסלולים של Les Gets מציעים מגוון אפשרויות גלישה רחב, בייחוד למשפחות ומהווים משטח גלישה ליומיים לפחות, שלאחריהם מומלץ להגיע לגלוש גם באבוריאז.

Le Pleney הוא האיזור המרכזי והוא המתאים ביותר לגולשים מתחילים. ב- Nyon יש שילוב טוב של מסלולים שחורים ואדומים וכחולים. Chamossière מספק נוף משגע ומסלולים שחורים בעיקר. ב- Le Ranfolly ארבעה מסלולים אדומים זה לצד זה, מול לס גטס נמצא איזור הקרוי Mont chery שקט ושווה ביקור. למי שמחפש איזורים נרחבים יותר, מומלץ לרכוש סקי-פס שבועי שכולל את כל אתר הפורט די סוליי ובכך ניתן לגלוש לאיזורים נרחבים ומאתגרים יותר ולחזור למורזין בסוף היום באמצעות הסעה או מעליות.

מורזיןמורזין

מסלולים באתר: 120 קילומטרים

• מסלולים ירוקים - 13%
  • מסלולים כחולים - 40%
  • מסלולים שחורים - 10%
  • מסלולים אדומים - 37%

מעליות - 48 סה"כ

סנובורד במורזין

במורזין פארק אחד לסנובורד עם מגוון מתקנים הנמצא באיזור Les Gets, אך עבור סנובורדיסטים מנוסים מומלץ להגיע לאתר הסקי אבוריאז, שם יש מ שני Snowparks עם Halfpipes ופארק עם מסלול מכשולים.

בתי ספר וסקי עם ילדים

שירותי שמרטפות לילדים מגיל 3 חודשים ועד 5 שנים ניתנים על ידי l'Outa ללא לימודי סקי. Club des Piou Piou מציע לימודי סקי לילדים מגיל 3 עד 12 שנים.

מסעדות על ההר

במורזין מגוון מסעדות הרים מעולות עם אוכל מקומי מצויין, אחת מהן היא Chez nannon הממוקמת בין nyon לבין Chamossière ומציעה אוכל סבואי אמיתי על טרסה יפה, ולידה המסעדה De nyon החדשה והמומלצת. Des neiges מציעה קרפים צרפתיים מעולים באווירה חמה וידיותית. פיצה מעולה תוכלו לאכול ב-Mouflon שבפסגת Rosta.