חדשות תיירות ותעופה

אל על למען החטופים: מציינת 60 ימים לשבת השחורה במחווה מרגשת

במסגרת המאמץ הלאומי של חברת אל על להעלאת המודעות לנושא החטופים בעזה, ולקידום השבתם הביתה, הוחלט להוסיף את הכיתוב STAND WITH ISRAEL על מטוס הדרימליינר 787-9 שנקרא ירושלים של זהב
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: אל על למען החטופים: מציינת 60 ימים לשבת השחורה במחווה מרגשת
צילום: באדיבות אל על

המחווה הסמלית בערב חג החנוכה, בדיוק חודשיים לאחר ה-7 באוקטובר, מצטרפת כאמור למאמץ הלאומי של חברת אל על שמאז תחילת הלחימה, חיברה בין ישראל לעולם והיתה אחראית על הטסת קרוב ל-80% מהעוברים בנתב"ג.

המטוס ירושלים של זהב, מעוצב בצבעי כחול, לבן וזהב וכעת הוסף כאמור הכיתוב STAND WITH ISRAEL על צידו בשילוב דגל ישראל.

דינה בן טל גננסיה, מנכ״לית אל על: "כחברה הנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל, יש לנו אחריות לייצג את ישראל בכל מקום בעולם. במיוחד בשעה זו, חשוב לנו לצאת במסר עוצמתי לכל העולם, על מנת לתת כוח ותקווה, ולחזק את עם ישראל. נמשיך לחזק את כוחות הביטחון שעושים לילות כימים, ולהתפלל לחזרתם המהירה של החטופים והנעדרים״.

כתבות נוספות ששווה לקרוא:

עדכוני חדשות האחרונים

דילים לחופשה המושלמת

כתבות ומדריכים לחופשת סקי

המיוחדים שלנו

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?