קרא עוד
הגענו למלון בחודש יוני 2016 במסגרת טיול ירח דבש בארה”ב והקאריביים. עשינו צ'ק אין ב-22:00 לאחר יום טיסות ארוך ומתיש. ביקשנו מפקיד הקבלה שנשמח לחדר נחמד היות וזה ירח הדבש שלנו וזהו, הכל בלי דרישות מיוחדות והתבכיינויות וכו'.
כנראה לפקיד שם יש בעיה עם נשואים טריים או ישראליים כי נדהמנו לגלות שהוא שם אותנו בקומת הכלבים, כל החדרים בקומה היו חדרים עם כלבים ובעליהם כמובן. וברגע שנכנסנו לחדר פגשה אותנו צחנה מטורפת של פרווה מעורבב עם עובש ועוד דברים “נחמדים“ וריחניים.
החלטנו להישאר בחדר ולמחרת בבוקר להחליף היות והיינו שפוכים מעייפות. מיותר לציין שכל הלילה בקושי ישנו בגלל נביחות כלבים.
למחרת בבוקר נתקלנו ביחס מחפיר בדלפק הקבלה, המנהלת אליה ניגשנו לא רצתה לדבר איתנו בכלל, כשהגענו לפקידת קבלה אחרת היא התנהגה כאילו היא עושה לנו טובה שהיא מחליפה לנו חדר ומה בכלל אנחנו מתלוננים. עזבו שאין להם שירות ללקוחות אלא צריך לעמוד בתור הצ'ק אין/אאוט בכל פעם שצריך משהו, בטלפון אין מענה (ניסינו מס' פעמים). פקידי הקבלה מתנשאים, השירות שלהם מחפיר למלון בסדר גודל כזה, אין חיוך, אתה מרגיש שאתה מפריע להם שניגשת אליהם בכלל. ערב לפני שעזבנו ביקשנו לעשות צ'ק אאוט ערב קודם כדי לחסוך בזמנים ביום למחרת (כמו שעשינו בכל בתי המלון בהם שהינו). הפקיד התייחס אלינו בצורה מגעילה, חסר מקצועיות התבלבל עם החשבון והפרטים, לא ידע להסביר ולענות על שאלות ששאלנו.
לסיכום, מלון באמת יפה אבל השירות שהם נותנים (או לא נותנים) מכער אותו, מאוד לא אופייני לארה”ב. לא ממליצה להזמין שם, יש בוגאס מלונות מדהימים עם שירות מדהים.