”מדריכה בגאורגיה“
נסענו ל טיול משפחתי 12 יום בגאורגיה וסגרנו את הטיול עם דינה. פגשה אותנו בשדה טביליסי ומייד לקחה לצנג'' משתלם. לאחר מכן יצאנו איתה לטיולים לאורך כל המדינה. היינו באיזור קוטאיסי ואז נסענו לסבנטיה. לאחר מכן המשכנו לבטומי. חזרנו לטביליסי וביום האחרון נסענו לקחטיה. לאורך כל הטיול קיבלנו מלא טיפים על מקומות ביקור והמסעדות. הטיול היה מאוד מגוון וכיפי. יש לה כלב קטן וחמוד כשהילדים פגשו אותו ביקשו לקחת לנסיעות ושיחקו איתו. קיבלנו הסברים על מקומות שביקרנו. עשינו עצירות במקומות מעניינים כמו טעימות יין, רכישת צורצחלות, הכנת צורצחלה וכו בסבנטיה אירנה לנו פיקניק במקום מהמם בשקיעה. יש לה רכב גדול עם 7 מקומות. בכללי ממליץ מאוד ואם נחזור לגיאורגיה נהיה איתה בקשר שוב לבניית הטיול הבא.
קרא עוד