נחתנו בפנמה סיטי ב4.9 ומיד חיפשנו מונית ללונס קסטל.
המוניות שמחכות לתיירים גובות סכומים אסטרונומים של 28 דולר! לכן צריך להמשיך להסתובב ולחפש את המוניות הצהובות של המקומיים.
(אם אתם רוצים לחסוך עוד יותר ניתן ללכת על התחנת אוטובוס)..
בלונס קסטל לא היה מקום אז הם הפנו אותנו לפנמה אמריקנו(לא מומלץ מלא ביתושים) 26 דולר.

5.9 נסיעה לדוד
מסענו המשיך בנסיעה לדוד שאורכת כ7 שעות מפנמה סיטי, אוטובוסים מרווחים אולם יש להערך בהתאם למזגן מקפיא.
בדוד הגענו למעונו הקסום של בחור שנקרא מוטי, אצלו לקחנו שני טיולים.
החדרים של מוטי היו מרווחים ונקיים, כמו כן הארוחות אצלו היו יוצאות מגדר הרגיל(מומלץ לאכול ארוחת שישי).
הטיול הראשון כלל סיור במפעל קפה ובמפעל יצור סוכר, מפלים נופים ולסיום טיול סוסים עם מעיינות חמים בסופו- מדהים!
הטיול השני כלל הרבה מאוד נופים ומפעלי אננס וסיגרים.

8.9 נסיעה לבוקס
בבוקס היינו שבוע שלם
היינו בשני האיים הגדולים קולון ובסטימיאנטוס.
לא התרשמנו מאף אחד מהם יותר מידי ועל כן אין לי על מה להמליץ.
אני כן יכול להגיד שקולון הוא אי שמיועד לאוהבי המסיבות ובסטימינטוס יותר רגוע.

על פנמה סיטי, סאן בלאס ופלאיה בלאנקה ארשום בהמשך.