ביולי האחרון טסנו זוג +3 בוגרים (15,15,18) ל11 יום מתוכם -7 ימים בטנזניה 4.5 בזנזיבר. ההצלחה עבורנו הייתה טמונה במינון הנכון (עבורנו) בין טיולי ספארי לבין טיול בכפרים ושבטים. אנחנו התמקדנו רק ב 3 שמורות (טרנגיר, נגורו-גורו ויומיים בסרנגטי ) ולטעמנו זה מספיק בהחלט – מצד אחד רואים המון חיות ומכל הסוגים ומצד שני יש ימים שבהם מתאוורריים מסצנת השעות הארוכות בג'יפ .
 ביום הנחיתה הסתובבנו בארושה (בשוק, בכיכר השעון והתאוששנו מהטיסה) יום אחד היינו בסיור אופניים מהמם באזור כפר MTO WA MBO (אזור טרנגיר) – סיור של כ -4-3 שעות ובו נכנסים לכפר, לב”ס, לאזור בו מכינים את פסלי הג'ירפות והאריות מעץ , לשדות אורז ועוד. נהננו מאוד!! בעיננו זה חובה ( אפשר גם סיור רגלי למי שלא רוצה באופניים) .ישנו במקום מהמם Farm Of Dream כך שהיה שווה להגיע לשם לא מאוחר .

כמו כן ממש נהננו מסיור אחר שכלל ביקור בשבט הבושמנים (איתם יצאנו לצייד קצר ) ולשבט האדבה (הנפחים) שנמצא ממש לידם . ביום אחר לפני הכניסה לשמורת הסרנגטי נכנסנו לסיור בשבט המסאיי . בתום שבוע בטנזניה טסנו מתוך שמורת הסרנגטי לזנזיבר (טיסה של כשעה וחצי ,אבל אפשר לחזור עד לנק' ההתחלה ולטוס מהעיר ארושה בפחות כסף ).

בזנזיבר התמקמנו בחוף המזרחי במלון מקסים Kiwengwa Beach Resort מעבר לחוף היפה שלצידו, היו בו פעילויות ספורט שדיברו לילדים שלי ( כדור מים, כדורסל, טניס) ואוכל מצויין. (האוכל במסעדות מסביב היה בדרכ פחות מוצלח וחיכנו לו המון זמן..) בזנזיבר בעיקר הסתלבטנו אבל יום אחד טיילנו לחוף הצפוני ויום אחד סיירנו בסטון. אהבנו הכל .