יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”מופע באפלו ביל ביורודיסני“
ביורודיסני וילג` (כניסה צמודה לפארק היורודיסני ולסטודיוס) מתקיים כמעט כל ערב, פעמיים ביום (18:30 ו - 21:30) מופע מרהיב של המערב הפרוע, באפלו ביל והאינדיאנים. מראש יש לציין שאין זה מופע זול במיוחד. זוג + 2 ילדים עלה לנו בערך 230 יורו (לא לתפוס במילה. 200 ומשהו). הזמנו כרטיסים דרך המלון ויש להגיע כ-30 דק` לפני תחילת המופע. בכניסה מחולקים לכולם כובעי בוקרים מקש עם סרט בצבע מסויים. זה הגוש שתשבו בו - בצבע של הכובע. נכנסים לזירה ענקית ומתיישבים לאורך שולחנות ארוכים. כל אחד לפי מקומו המסומן בכרטיס. לאחר מכן מתחיל המופע. יש סוסים דוהרים, אינדיאנים רוקדים. עדר פאבלו שועט בזירה. מלחמה באינדיאנים. אנני אוקלי. הכל לייב. לאורך כל המופע הקהל משתתף בשריקות, צעקות "הי הא" אמריקאיות. בזמן המופע מוגשת ארוחה בכלי ברזל (מעין גולש עם בשר מעושן. לילדים נקניקיות, תירס וציפס. שתיה חופשית. קינוחים עוגת תפוחים וגלידה). הכל באותו מחיר. חוויה יוצאת מן הכלל. המופע כשעה וחצי ושווה כל גרוש.